DAGENS PLANER

Reklame | annonselenke Nelly

God onsdag, fine dere! Nå har jeg nettopp kommet ut av dusjen og sitter her med vått, nykuret hår og skal straks spise en deilig frokost. Jeg startet dage npå løpetur med Maren og Morten så tidlig som kvart over åtte! Det måtte bli så tidlig for denne dagen er full av planer! To do listen er ikke så lang, men det mest tar ganske lang tid.

KJOLE HER – 25% rabatt med koden ANDREA25

Vlogge. Yep! Vi vlogger i dag for første gang på evigheter. Kameraet blir med gjennom hele dagen, og noen dager til fordi det skjer jo ikke så mye spennende per dag nå for tiden haha. Jeg må bare huske å faktisk filme. Det er så lett å glemme!

Hente pakke. Jeg drar straks ned til byen og skal innom en butikk for å hente en gave jeg har bestilt. Det er så mange bursdager nå fremover at det er bare å holde tunga rett i munnen for å huske både bursdag og gave! Jeg er veldig fornøyd med denne så jeg gleder meg til å hente den og få den pakket inn 🙂

Voksetime. Endelig! Det å nappe barten er sykt vondt og tidkrevende, pluss at det aldri blir like bra som med voks. Nå skal bart og annet rives av og som jeg gleder meg! Endelig kan barberhøvelen legges på hylla. Jeg hater å barbere, elsker å vokse.

Rydde og vaske leiligheten. Okei, den er forholdsvis ryddig, men et par småting må bort og den skal definitivt støvsuges og vaskes. Det tar jo litt tid, men jeg har et håp om at Morten får gjort litt mens jeg er i byen hihi. Et svakt håp riktignok, han driver visst og forhandler om noen veldig gode spillere på FIFA….

Et meget spennende møte. Wæææ, dette er så spennende og jeg krysser alt jeg har for at det går som jeg håper. Hvis det er tilfellet er det ikke lenge til nyheten kan deles med dere 😉 Så spent!

Drive in kino. Yei! Jeg elsker at dette har blitt en greie. En venninne og jeg skal på drive in kino og se Notting Hill i kveld. Jeg er riktignok veldig stressa for det å kjøre inn og stille bilen pent. Jeg er elendig på parkering, men jeg må bare være tidlig ute så jeg kan stå foran haha. Det blir uansett sykt koselig!

Sen datenight. Når jeg er ferdig på kino turer jeg hjem igjen og da står halloumiburger og vin for tur! Jeg tenkte først at det hadde vært hyggelig med vin på kinoen, men hallo, jeg kjører jo.. Er det mulig å tenke så kort? Haha, jeg dør av meg selv. Så vinen blir utsatt til kveld, sykt digg!

8 kommentarer
    1. Hei Andrea! Mulig du har svart på dette før men jeg synes den store planta dere pleier å ha ved siden av TV’en er så fin, hvor har du kjøpt den og hva heter den eventuelt? 🙂

      1. Elsker det! Huden blir mye mykere, man blir ikke sår, kan gå lenger og lenger uten å måtte fjerne hår. Anbefaler hårfjerning med sukker på det varmeste, beste jeg har prøvd noen gang!

    2. Hvor lenge før selve filmen starter anbefaler du å ankomme Tresse? Hvis man helst vil ha plass foran ☺️
      Stor fan av deg og bloggen, du tar SÅÅÅ fine bilder✨💓

    3. Hei! Så bare på storyen din at du spiste løsgodteri… det er så klart ikke noe galt med dette til vanlig, men ville bare tipse om at det er en stor smittekilde! Butikkene i nærområdet her har feks stengt sine smågodtavdeliner <3 mener absolutt ikke dette som hate, men som en påminner hvis du ikke har tenkt på det. Håper eller kinoturen var fantastisk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg