DAGENS PLANER – BUDRUNDE!

God morgen, dere! Håper dere har hatt en fin start på uken ☀️ Denne uken er helt kaos for min del. Vi flytter ut av leiligheten og innimellom det skal en god del jobb og gjerne litt sosialisering presses inn. Ah, som jeg gleder meg til vi har kommet på plass i vårt midlertidige hjem. Da skal jeg nyte litt stillhet, fred og ro haha. Nok om fremtiden, la oss snakke om dagen i dag og hva som står på min liste.

Kjøre et flyttelass til Lindesnes. Morten og jeg skal fylle vår lille golf med så mye som mulig og kjøre avgårde til det som skal være vårt midlertidige hjem. Det skal vi gjøre ganske straks egentlig. Det er bare å få båret ut esker og ting, spise en god frokost og komme oss avgårde. Nå begynner det å bli en del ferdigpakkede esker og vi må nok kjøre et par turer til, men man må jo begynne et sted og det blir godt å få de eskene ut av gangen.

Delta i budrunde. WÆÆÆ, dette er så spennende! Det er den første budrunden på denne leilighetsjakten og jeg har egentlig ikke troen på at vi kommer til å få det til på første forsøk. Jeg ser for meg at det blir en god del flere visninger og sikkert noen skuffende budrunder før vi treffer blink, men det er uansett gøy å prøve. Og ja, dere skal selvfølgelig få vite det om vi får kjøpt leilighet, men jeg kan ikke love at jeg rekker å dele noe i dag uansett hvordan det går 😅

Telefonmøte. Jeg har et timeslangt telefonmøte i ettermiddag, relatert til gårsdagens Oslo-besøk og innspilling. Det blir typisk nok i bilen på vei hjem fra Lindesnes, hehe. Vi skal jo kjøre dit med flyttelass og tenker å bli der så vi kan få litt hjelp med budrunden av pappaen til Morten før vi kjører hjem igjen. Så ja, telefonmøte i bilen. Wopsi, det får bare være. Sånn blir det innimellom. Håper ikke det skal være med video, haha.

Klessalg. Telefonmøtet skal være ferdig kvart på fem og da har jeg femten minutter på meg til klessalget Maren og jeg skal ha starter. Vi skal ha et siste for å virkelig selge unna alt vi eier 😂 Det blir nesten mer som et lommemarked med bøker, interiør, kjøkkenting og ja.. Litt av alt. Så selges alt for 50,- så her kan dere gjøre et kupp. Vinn, vinn for alle parter. Jeg har en god del jeg skal fylle på salget med, men jeg må nesten bare få gjort det på de fem minuttene jeg får til rådighet.

Middag hos pappa. Jeg drar rett fra klessalget for å hente Morten, så drar vi sammen på besøk til pappa hvor vi skal lage middag og se på fotballkamp. Det blir veldig koselig, og dessverre blir det nok en av de siste gangene vi får gjort noe sånt før vi flytter. En slags avslutning 🙁

4 kommentarer
    1. Ønsker deg lykke til med alt, husk å puste oppe i alt og selv om det kanskje føles som stress så nyt det litt og ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg