DAGENS PLANER

Reklame | annonselenker Nelly

God morgen! Er det flere som kjenner at gresspollen er i gang, eller? Herregud så ekkel jeg føler meg nå. Øyne klør, hode er tett, halsen er harkete og jeg er så tung i hodet. Uff, håper vaksinen jeg har startet på hjelper litt og i alle fall hjelper neste år… Jaja, nok om det. I dag har jeg en hektisk dag så nå tenkte jeg å dele dagens planer med dere 🙂 Nesten litt for å få oversokt selv, haha.

GENSER ARNIE SAYS (fra i fjor) / SKJØRT HER

Løpe med Maren. Jeg skal dra herfra i det dette innlegget er postet. Maren og jeg skal på løpetur, sikkert veldig dumt for allergien, men veldig deilig for sjela. Det er helt nydelig å starte dagen på denne måten!

Møte med regnskapsfører. Så fort jeg er ferdig med løping, fått i meg mat og tatt en dusj skal jeg ned til byen i et lite møte med regnskapsføreren min.

Lunsj hos venninne. Rett fra regnskapsfører til lunsj, woho! Jeg skal til en venninne som skal lage en deilig lunsj til oss. Det blir kjempekoselig, så det gleder jeg meg masse til.

Ferdigstille samarbeid. Det er nesten klart. Jeg liker å være ute i god tid, men det er litt småtteri som skal på plass. Så tiden mellom lunsj og min neste avtale går til dette.

Visning. Deretter bærer det avgårde på visning! Jeg har funnet en så fin bolig som jeg er skikkelig spent på. Den er i et område jeg ikke kjenner så godt til (enda), men det virker koselig der. Vi får nå se. Vi må uansett få solgt unna vår først, men det er jo greit å kikke litt i tilfelle det plutselig skjer. Nå skal vi jo ha ny visning til uka, så det blir spennende.

Lindesnes. Vi kjører innom hjemme etter visningen og henter Trulte og de viktigste tingene hennes. Hun skal på en liten miniferie til “tante og onkel”. Broren til Morten og samboeren hans, pluss deres to nydelige hunder som Trulte elsker, skal passe Trulte mens Mlorten og jeg blir borte i et par dager. Tror hun kommer til å kose deg maks der. Hun elsker jo de to hundene!

Hjem, pakke, jobbe sove. Så avsluttes dagen med å pakke til morgendagen, jobbe litt og så er natta.

4 kommentarer
    1. Jeg virkelig digger å klikke meg inn på bloggen din om dagen, Andrea! Det virker som at du alltid legger arbeid i innleggene dine, og det er varierte innlegg, fyldige tekster og sinnsykt fine bilder i hvert innlegg. Jeg føler også du er den en av de få som alltid leverer innlegg hver eneste dag, uansett om det er helg, hverdag, ferie, helligdag.. Virkelig en fin avkobling å lese bloggen din! Ønsker deg en skikkelig fin dag videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg