DAGENS GJØREMÅL

Reklame | B.Unique hudpleie

God morgen, fineste dere! I dag tenkte jeg å dele en slags liste for dagen med dere.

✨ Lufte Trulte. Dette er det første jeg gjør når jeg står opp. Morten og jeg tar annenhver morgen med mindre det er noe spesielt så i dag er det min tur. Den første lufteturen går som regel ganske raskt i og med at hun har holdt seg gjennom natten. Det er rett opp av sengen, rett ut, en liten luftetur og inn igjen før hun få frokost og så legger hun seg til å sove.

✨ Voksetime. Klokken 09.45 har jeg time hos B. Unique hudpleie på Huset i Markens.

✨ Reaksjonsvideo. Morten og jeg skal reagere på denne ukens Love Island. Vi skulle egentlig spille inn en episode hver dag, men det har ikke passet så vi må nok en gang spille inn alle på en dag… Jeg må være ærlig og si at jeg tror dette blir den siste videoen, men det kan være det endrer seg hvis denne uken var bedre enn den forrige.

✨ Planlegge antrekk til Manchester. Jeg reiser til Manchester neste helg i forbindelse med jobb og må planlegge antrekk så jeg ikke overpakker. Jeg er en planlegger så jeg liker å være ute i god tid, hehe.

✨ Tur med Trulte. Det blir mange småturer i løpet av en dag, men vi prøver å få til en litt lengre tur. Hun er veldig glad i å være ute og det er så gøy å se hvordan hun tripper avgårde ute i skogen!

✨ Ringe IKEA (igjen). Dette gruer jeg meg skikkelig til. Jeg har faktisk utsatt det i snart en uke fordi det blir så mye greier hver gang jeg ringer. Jeg snakker jo med forskjellige mennesker hver gang og må fortelle om alt rotet, blir alltid møtt med skepsis fordi de omtrent ikke tror på det jeg sier (noe som er forståelig fordi det er helt sykt, men det har faktisk skjedd) og blir skikkelig irritert. Så jepp, det blir en morsom telefon å ta. Vi har nemlig ikke fått noen bekreftelse på at den nye benkeplaten faktisk er sendt og det bekymrer meg veldig…

✨ Kontroll av brannvesenet. I kveld får vi besøk. Brannvesenet skal kontrollere brannsikkerheten i hele blokken vi bor i. Jeg håper vi har grei kontroll. Vi har røykvarslere, to brannslukningsapparat og en brannstige. Jeg er så redd for brann…

✨ Hente pakker på posten. Jeg har noen hentemeldinger som må løses ut og en pakke som blir levert i løpet av dagen. Yei! Det pakker til kommende samarbeid så jeg gleder meg til å få dem slik at jeg kan begynne å jobbe med det. Rastløs!

✨ Klargjøre blogg til i morgen. Jeg skal ordne med bilder og prøve å legge en plan for hva morgendagens innlegg skal handle om.

✨ Sortere klær til klessalg. Jeg jobber med å få til et klessalg og da må ting sorteres. Jeg har hatt en full søppelsekk og en stor IKEA-pose med klær og sko stående i en evighet og nå hatt jeg en søppelsekk til. Jeg skal sortere alt etter pris slik at det er klart hvis et klessalg faktisk skjer, noe jeg krysser fingrene for! Det hadde vært så moro 😀

✨ Redigere ferdig hår-video. Jeg startet i går, men det er veldig mye detaljer, noe som gjør at det tar ganske lang tid. Jeg fikk gjort et slags utkast i går så jeg må bare se over og kutte den ned i dag så den er klar til å lastes opp på YouTube!

11 kommentarer
    1. Neeeei, ikke siste videoen!! 😭

      Men skjønner at det blir heftig mye jobb da, men kunne det gått og for eksempel velge dere ut én episode i uken dere reagerer på? Istedenfor alle?

    2. Du jobber så bra! Bloggen din blir bare bedre og bedre på alle måter! Wow! Imponerende! Håper eeendelig kjökkenet deres blir greit nå! Gaaad, så irriterende! Klem! <3

    3. Hei! Åå, da forstår jeg at du ikke har så god tid. Sendte deg en mail tidligere i dag og har ventet så lenge på svar, haha.

    4. Må bare skrive at vi har også bestilt kjøkken igjennom IKEA, med montering fra Montera… Værste kundebehandlingen jeg har vært borti. Så mye tull, ting som mangler og aldri har blitt bestilt fra kundebehandleren på IKEA++… Montøringsfirmaet kan ikke ha noen fornøyde kunder ut i fra alt tullet de driver med, tok dem 6 mnder og sikkert over 20 telefonsamtaler før de ferdigmonterte det som manglet og faktisk sendte gavekortet de skulle gi som plaster på såret. Stå på ditt og ikke gi deg! Vet av mange som har opplevd mye tull og tøys, er jo billigere enn andre plasser men det vises tydelig at man ikke betaler for god kundeservice for å si det sånn …

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg