DAGEN MIN I BILDER – REISTE TIL OSLO

Reklame | LYKO

Hei, dere! Ah, for en dag det har vært. Nok en tur-retur Oslo, mer pakking av leiligheten og det har gått i ett fra i dag tidlig til nå. Jeg visste at jeg ikke kom til å få mye ekstra tid i dag så jeg bestemte meg for å fortelle om dagen via bilder i stede for tekst!

Klokken 05.30 ringte vekkerklokken. Trulte var ikke akkurat veldig begeistret og lå i sengen helt til vi gikk ut av døren. Hun skulle tilbake til “bestefar”, min pappa som skulle passe på henne mens vi var i Oslo.

Jeg rakk å krølle håret og pusse tenner før vi fløy ut av døren klokken seks.

Ut for å la hunden gå på do mens Morten hentet bilen.

Det ble sminking i bilen da solen kom frem. Det er faktisk veldig koselig å kjøre bil og se at det går fra bekmørkt til rosa og så til dagslys. Koselig!

Kaffe langs veien reddet meg faktisk. Jeg hadde sååå lyst til å sove, men det hadde vært litt kjedelig for Morten som kjørte bilen.

Kom frem til strålende sol og perfekt høstvær i hovedstaden. Gleder meg sååå til å flytte tilbake!

Glad jeg tok denne deilige jakken, var iskaldt! Jakken er fra Moves forresten, har dessverre ikke link.

Så var det to timer med innspilling før vi satt kursen hjem til Kristiansand igjen! Skulle gjerne tatt en lunsj i sola, men vi kunne ikke unne oss det nå med så mye å gjøre hjemme 🙁

Vi kjørte rett til pappa for å hente Trulte. Han bor faktisk i denne båten året rundt. Det er sååå koselig! Jeg elsker å være på besøk der. Det blir rart med å flytte, jeg er jo her flere ganger i uka haha.

Trulte var klar for å bli henta 😂 Neida, hun koser seg sååå hos pappa. De hadde gått en lang tur og sovet. Høres bra ut spør du meg!

Her ser dere kanskje at det ene øyet til Trulte ikke er helt som et skal? Hun er nesten helt blind på det og kommer til å bli helt blind på det ene øyet 🙁 Det var medfødt, men heldigvis virker det ikke som hun merker noe særlig til det siden hun har hatt det fra hun ble født.

Er deilig i Kristiansand også da!

Så ble det en tur innom fantastiek Meny på Grim (elsker den butikken) for å hente pakker til et samarbeid jeg skal ha veldig snart! Jeg elsker å samarbeide med LYKO, de har så mye bra ❤️

Rett inn for å lage klart samarbeidet. Her ser dere min fine lille oppstilling for å få mobilen til å stå haha. Jeg har en sånn dings, men tror jeg bruker den feil for den vil ikke alltid holde mobilen oppe.. Heldigvis funker dette som gull 😀

Det ble en rask middag før jeg satt igang med mer pakking og fikk besøk av en hyggelig mann som har kjøpt en kommode av oss. Det er egentlig det jeg har gjort frem til nå og det jeg skal gjøre frem til det blir kveldsstell og senga om ikke så alt for lenge.

Vi blogges i morgen, fine dere!

4 kommentarer
    1. Oh, Lord! Må virkelig si at dere er effektive!!! Åhhh, søteste Trulte og bestefar i vinduet! Haha! <3

    2. Du tar så nydelige bilder! Gleder meg til å følge med på hvor dere kommer til å ende opp etterhvert – masse lykke til!
      Vet du hvor Morten sin rutete jakke er fra, og har du eventuelt link? Superfin julegave til samboer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg