DAGEN MIN I BILDER / KLIPPER MORTEN KORT

Reklame | annonselenker Nelly

TOPP JUNKYARD / BUKSE HER

I går hadde jeg med meg kameraet fra morgen til kveld og tok bilder gjennom hele dagen! Jeg elsker å se slike innlegg hos andre og det er en måte å vise dere litt mer av hverdagen min på 🙂

Jeg startet morgenen med å ta med Trulte på en liten luftetur. Det var strålende sol og så deilig ute! Se på den lille fine bebbisen min som koste seg i sola ☀️

GENSER HER

Så var det løpetur med Maren og Morten i bymarka som stod for tur! Vi møttes halv ni og det ble åtte fine kilometer i sola. En deilig start på dagen. Jeg får så mye mer energi de dagene jeg starter med løping.

Kom hjem og startet robotstøvsugeren. Vi vasket dagen før, men etter en løpetur i skogen og hundelufting blir det overraskende mye bøss på gulvet. Den fikk jobbe mens jeg hoppet i dusjen.

Ferdig dusjet og klar for å få på sminken!

Ta da!

Denne foundationen er så fin! Den er veldig lett og fin på huden, men dekker samtidig godt. Jeg kjøpte min på taxfreen for en stund siden, men de har den sikkert på typ Kicks og andre butikker som fører sminke.

Kaffe og frokost. Morten hadde lagd bananpannekaker til oss mens jeg var i dusjen. Såå deilig.

Så var det ei som ville leke litt, haha. Hun er så søøøøøt.

Deretter var det klart for jobb 😀 Elsker å styre min egen hverdag, det er så deilig!

Etter noen timer med jobb var jeg klar for å dra til byen for å møte en venninne!

Det var handelens dag i Kristiansand sentrum. Så mange gode tilbud! Jeg prøver å spare penger så planen var å ikke kjøpe noe særlig, men…

Jeg måtte innom Retro for å prøve litt forskjellig. De hadde skikkelig mye fint på salg! Jeg er så svak for plaggene fra Retro og den paljettkjolen. ALTSÅ!

ELSKER DEN 😭😭😭 men jeg klarte faktisk å holde meg, utrolig nok. Selv om det kan være jeg drar tilbake og kjøper den senere om det er flere igjen hehe. Den er så fin og jeg ha siklet på den i evigheter.

Det ble to duftlys da, men det er vel lov? 🙂 Måtte benytte meg av sjansen når det var tilbud og jeg uansett på ha påfyll etter hvert. Det til venstre som lukter kokos var så godt! Skikkelig sommerlig.

Venninnen min og jeg dro på Mercado for å spise lunsj. De har skikkelig deilig tapas.

Jeg bestiller alltid patatas bravas uansett hvor jeg er. Tapas-favoritt!

Fritert halloumi. OMG.

Falafel. Kjempegode!

Så ble det en sykt deilig dessert. Denne må dere bestille om dere skal på Mercado! Kan helt fint deles. Den er veldig mektig.

Jeg vandret hjemover og det var tid for litt jobb igjen. Denne gangen var det mye mail som stod for tur.

Så ga Morten meg en meget spennende og skummelt oppgave…

Nemlig å klippe han helt kort!!!!

Altså, panikk 😂 Det ble heldigvis forholdvis fint selv om jeg enda mener han burde dratt til en frisør i stede for å stole på meg som aldri har gjort dette før haha.

Så ble en klesvask hengt opp (ikke den bak her, enda en hehe), Trulte fikk en luftetur til og jeg fikk sminket meg på nytt og tatt på en nydelig kjole. Så bar det ut for litt kveldsjobbing i form av bilder! Vi skulle ta bilder til et samarbeid for meg og noen bilder til blogginnlegg.

❤️

Se på han med kort hår da! Så sykt uvant, men han ble så fin 😀 Flinke fotografen min.

Haha meg på den andre siden av kameraet i dagens tredje antrekk.

Hentet en pakke på posten på vei hjem som inneholdt produkter til et samarbeid som jeg gleder meg til å dele med dere på Instagram!

Kom hjem fra shooten i ti-tiden på kvelden. Morten lagde pizza til oss mens jeg satt meg ned for å redigere bildene fra shooten og forberede bloggen til dagen etterpå.

Altså verdens deiligste tøfler. Dere finner de her.

Så var det en kveldstur med Trulte etterfulgt av serie og blogg før jeg tok kvelden.

 

8 kommentarer

Siste innlegg