DAGEN I DAG – PHOTOSHOOT TIL HEMMELIG PROSJEKT

Reklame | Chiquelle / annonselenke H&M

God morgen, fineste dere 🌸 I dag har jeg våknet med masse energi for nå skal det skje mye gøy, og ikke minst skje noe i det hele tatt. Det er så typsik at alt havner på en dag, men gjerne for min del altså. Så, la oss se hva som skjer i dag!

caps her – kåpe Ganni – jeans Chiquelle – genser Zalando x Levis

07.00-09-00 Luftetur med Trulte, dusj, sminke, kaffe, oppdatere bloggen og frokost.

09.00-10.00 Introduksjonsmøte med ny samarbeidspartner på Teams. Det blir spennende! Jeg synes egentlig møter over Teams osv er forferdelig grusomt. Foretrekker 100% å møtes fysisk, men det går åpenbart ikke nå. Uansett, så blir dette veldig gøy. Det er noe jeg kjenner veldig godt til fra før, som jeg allerede elsker og bruker masse så det blir skikkelig gøy å få jobbe med dette. Gleder meg til gjennomgang og til å dele med dere senere.

10.00-10.30 Takstmann på befaring. Kort tid etter at vi flyttet inn begynte den ene veggen på soverommet å sprekke opp. Vi fikk besøk av en representant fra styret i borettslaget med en byggingeniør og da det ble “pusset opp” på soverommet ble det ikke akkurat gjort en veldig god jobb noe som gjør at det sprakk opp da kulden kom… Så nå har vi tatt det videre via forsikringen og en takstmann kommer for å vurdere det. Jeg tviler på at vi får noe ut av det, føler det alltid er sånn, men man kan jo håpe! Jeg trenger i hvert fall å få en avklaring så jeg kan få lagd garderoben min asap.

12.00 Photoshoot. Wiiii, hallo dette er så spennende! Morten og jeg har en veldig, veldig, veldig spennende photoshoot sammen til et prosjekt vi har jobbet med i noen måneder. Jeg er så sykt gira og nervøs og ikke minst så gleder jeg meg til å dele dette med dere. Jeg er skikkelig spent på responsen deres, hihi. Ikke lenge igjen nå!

Etter photoshooten drar vi hjem, så blir det lunsj og kontorjobb som jeg så fint kaller det. Da mener jeg blogging, redigering av bilder, mailer, fakturering og alt som gjør at jeg må sitter foran macen egentlig. Så blir det luftetur med Trulte da 🐶

18.00 Poste samarbeid på Instagram. Følg med følg med, så får dere en god rabattkode!

19.00 Vinkveld på Teams. Jeg og en god venninne bestemte oss for å ha vinkveld på teams! Jeg har hatt det med en annen venninnegjeng tidliger (og skal ha det igjen i morgen haha) og det er så koselig. Da får vi skravla og føler oss ikke så alene med rødvinsglasset haha. Det er et veldig fint alternativ til å møtes fysisk faktisk.

Så det er min dag! Håper dere får en strålende dag alle sammen og husk å følg med på stories gjennom dagen (andreasveinsdot på snap og andreasveinsdottir på Instagram) så får dere updates der 🌸

9 kommentarer
    1. For en produktiv dag da gitt! Du er god ass! 😀 Bli spennende å høre om prosjektet deres! 😀 Ha en fin dag, fine! <3

    2. Hei! Så søt genser. Er ikke den pokemon kolleksjonen beregnet til barn? Sånn str messig, eller er det bare jeg som finner feil. I så fall hvilken str har du?

      Hilsen Ida Elise

    3. Uansett hva prosjektene dine/deres er, unner jeg dere det. Du har virkelig stått på og ikke minst: hatt en viktig og god stemme som du har ikke har vært redd for å bruke. Du er virkelig et forbilde som jeg ikke er bekymret for at tenåringene mine følger:) Lykke til med nye planer og nye samarbeid.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg