CHALLENGE / KJØPER ALT JEG KLARER Å BÆRE

God morgen fineste dere! Nå er jeg tilbake i Kristiansand etter det som føles som en veldig lang helg. Dere skal få se hvorfor i løpet av uken, jeg har nemlig blogget så jeg skal ikke si så alt for mye om dette. Akkurat nå så venter jeg på at Morten skal servere meg banan- og havrepannekaker så jeg tenkte at dette er en fin anledning til å poste vår nyeste video med dere.

Endelig er det min tur! Morten klarte å vidt sin challenge, så jeg var veldig spent på hvordan det skulle gå med meg. Hele greia går ut på at jeg får alt jeg klarer å bære i en butikk, men hvis jeg mister en eneste ting så får jeg ikke noe som helst. Spennende! Se hvordan jeg klarte meg 🙂

HUSK Å ABONNER PÅ KANALEN VÅR HER

 

 

2 kommentarer
    1. Hei!
      Skjønner at disse videoene gjør det bra, og at det er gøy å fortsette, men jeg synes selv at det mater et forbrukersamfunn som ikke trenger å bli noe større enn det er! Kanskje dere kunne lagd en lignende type challenge hvor det heller handler om å gi vekk til fretex eller andre organisasjoner, eller kjøpe ting brukt! 🙂 Bare en liten oppvekker på at vi må oppfordre hverandre til å bli mindre forbrukere for å ta vare på kloden, og at de små tingene kan gjøre en forskjell 🙂 Synes dere lager mye gøy innhold, så fortsett med det 🙂 Ha en fin dag videre!

      1. Gøy at du sier det fordi vi har faktisk tenkt å lage en challenge på Fretex 😀 Venter bare på svar fra butikken det gjelder om vi får lov til å filme 🙂 I denne videoen kjøper jeg kun ting vi faktisk trenger hjemme, så denne føler jeg er et unntak. Vi trenger absolutt hver eneste ting (bortsett fra Dumle, jeg er svak haha), men de andre kan jeg se 😉 men ja, vi har tatt det til oss altså så det kommer videoer med litt annet fokus fremover også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg