BURSDAGSFEIRING , KJÆRESTETUR OG KJØKKEN

Reklame | Nunoo / annonselenke Nelly

SOLBRILLER HER / GENSER H&M / JAKKE MATCH / VESKE NUNOO

💭 Jeg skulle egentlig ikke feire bursdagen min i år, men det blir en liten feiring allikevel. Morten og jeg skal en tur til Oslo dagen før bursdagen min så da dro jeg i gang en bursdagsmiddag for meg selv med de nærmeste. Det blir veldig koselig og veldig lite styr, men masse feiring av meg hihi. Akkurat slik jeg liker det!

💭 Shit, dette med kjøkken er skummelt og vanskelig. Jeg har funnet et uttrykk jeg ønsker meg, men det å faktisk bestille det er så skummelt fordi hallo, vet dere hva et kjøkken koster? Det er masse penger og jeg blir stressa av å håndtere masse penger… men jeg tror det blir skikkelig fint og vi har bestemt oss.

💭 Nå er jeg så lei av å være pjusk. Kan jeg bare bli 100% frisk? Jeg har vært syk siden jeg kom hjem fra Bali, egentlig siden jeg reiste fra Bali og selv om jeg er mye bedre enn hva jeg var for litt siden så er jeg enda ikke frisk.

💭 Jeg hater selskapsmenyer. Jeg prøver å booke et bord for 13 personer og det er umulig uten en satt selskapsmeny. Det funker ikke for en gjeng på 13 hvor noen er studenter, andre er i full jobb og tjener bra, noen skal kanskje ikke ha mer enn en liten rett, altså dere skjønner hva jeg mener. Jeg forstår poenget bak en slik meny, og at det skal være lettere for restauranten, men det er jo ekstremt irriterende og det gjør jo at vi ender opp et annet sted enn der vi helst vil være fordi vi ikke får bestilt den maten vi selv vil ha. Så går de glipp av inntekten fra 13 personer, det er jo kjipt for alle.

💭 Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å bo litt i utlandet, typ i Barcelona eller New York. Bare sånn i tre måneder eller noe slikt, maks et halvt år, egentlig bare for å prøve noe nytt. Det er ikke snakk om nå fordi jeg har så vidt kommet meg på plass i Kristiansand, men jeg kunne tenkt meg det i fremtiden. Uuuh, kanskje jeg kan dra på utveksling når jeg en gang skal studere? Det hadde jo passet veldig bra.

💭 Det eneste jeg savner i leiligheten nå er en tørketrommel. Det er så luksus! Jeg hater å måtte henge sengetøy over alle dører i hele huset og la det tørke i førti timer når jeg kunne slengt det inn i en trommel og hatt det tørt og mykt på noen timer. Vel, vel. Det får bli i mitt neste hjem og da har jeg så lyst på et eget vaskerom. Drøm!

💭 Det holdt på å klikke for meg her en kveld. Vi har tydeligvis fått en ny nabo. Leiligheten ved siden av vår må ha stått tom fordi vi har ikke hørt en lyd derfra… før nå. Fredag kveld begynte mennesket å borre, drille, hamre, jeg vet ikke hva han eller hun drev med, men det var utrolig plagsomt! Rett inn i veggen hvor sofaen vår står. Vi hørte ikke tven liksom. Folk skal absolutt få pusse opp, men når det er gitte tider det er lov med oppussing i bygget så må man faktisk forholde seg til de tidene og ikke holde på lenge etter det. Sykt irriterende der og da.

💭 Åh, Morten og jeg bestilte oss en liten kjærestetur i november. Vi skal faktisk reise bort slik at vi feirer bursdagen hans i utlandet. Det er et sted som begge to ble veldig glad i sist vi var der og som er litt spesielt for oss på en måte. Noen som klarer å gjette hvor vi skal? Jeg gleder meg sååå mye!

💭 Jeg er seriøst hektet på Wahlgrens verden! Det er skikkelig underholdene, haha. Så elsker jeg Bianca. Hun er så sykt rett frem og det er så moro, samtidig som jeg føler at jeg kjenner meg igjen i ganske mye når det kommer til hvordan hun er ellers. Ikke det med rett frem, herregud jeg klarer jo ikke si nei til noe.

💭 Dere er så fine! Reaksjonen på innlegget om bloggen og gnisten er så fine. Jeg er faktisk skikkelig glad i dere jeg! Tror kanskje dere er bloggverdens snilleste og beste lesere <3

 

20 kommentarer
    1. Kan det være Barcelona? Var ikke det deres første tur? Ohhh, så enig med deg ang. Walgrens verden! Elsker det!!! Klem til deg fine! ❤️

    2. Kjøp en luftavfukter, så tørker tøyet enormt mye fortere og det blir ikke så fuktig luft i leiligheten. jeg hadde det når jeg bodde i leilighet og det var fantastisk. blir ikke like mykt som med tørketrommel, men tørker hvertfall fort 😄

    3. Men kjære fine du da… Jeg leser bloggen din for jeg synes normalt du er en jordnær flott jente! Men at du skriver at en nabo pusser opp rett mot sofaen din og borer og bråker? Tenk om dette er en familie/eneforsørger som går på jobb hver dag, henter barn, lager middag og kun har de få timene igjen til å kunne ordne leiligheten? Dette er da ikke likt deg? Et lite tips til deg som er så jordnær (som jeg synes så godt om) hvordan ville du løst det om du var i den tenkte situasjonen? I beste mening fra meg <3

      1. Han pusser opp på kveldstid etter at «tiden for å pusse opp» er over. Vi har pusset opp masse selv, men holder oss innenfor reglene! Sånn er det faktisk når man bor i et borettslag 🙂

    4. Så trist å høre du har lite motivasjon mtp bloggen nå om dagen… For å være 100% ærlig har ikke dette skint gjennom i blogginnleggene dine, da jeg synes kvaliteten på bildene og innhold du skaper er bedre enn noen gang! Stor inspirasjon spesielt i klesveien:) håper motivasjonen og skrivelysten kommer tilbake❤️ Alltid koselig å klikke seg innom bloggen din!

    5. Bytt ut vaskemaskinen med en kombinert vaskemaskin/tørketrommel. Det gjorde søstra mi som ikke har plass, hun elsker det 😊

    6. Hei Det er Tørketrommel i vaskeriet i kjelleren. Betaler 100 kr i mnd i husleia så kan du tørke så mye du vil.😊 Hilsen en nabo. Som også hørte den som pusset opp sent på fredagskvelden. Kan si ifra til formannen. De har ikke lov etter kl 19 og pusse opp med støy.

      1. Hei! Så hyggelig med en nabo her da 😀 det må jeg faktisk sjekke ut, har ikke tenkt på det fir å være ærlig! Nei, sant?? Var det jeg trodde! Vi pusser opp mye selv, men holder oss innenfor tidene og jeg skjønner jo nå hvorfor man har disse tidene 🙂

    7. Er det lenge sia du har vært hos legen og tatt blodprøver? Godt mulig du har mangel på noe, f.eks vitaminer, jern osv… Anbefaler deg å sjekke det opp i med tanke på at du føler deg pjusk😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg