BURSDAGSFEIRING & FRISØRBESØK

Reklame | Hendrix Hair

Hei, verdens beste lesere! Nå sitter jeg på Gardermoen og venter på flyet til Kristiansand. Morten henter meg der så skal vi kjøre hjem til han i Lindesnes og er vel fremme i nitiden i kveld. Det blir en helt rolig avslutningen på dagen med middag og Narcos (selvfølgelig) før nok en hektisk dag med hele tre visninger starter i morgen.

JAKKE PRIMARK / BUKSE H&M / T-SKJORTE ZARA / SKO NIKE

Det har gått i ett i dag også. Jeg var hos Guro på Hendrix Hair sentrum og fikset håret mitt igjen. Det var nødvendig og hun freshet opp etterveksten min med masse striper og klippet det nødvendige av tuppene mine. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, jeg elsker å være hos frisøren! Det er skikkelig luksus og jeg koser meg så på Hendrix. Jeg sitter med kaffekoppen min og jobber mens Guro utgjør mirakler på håret mitt. Helt fantastisk! Det var like før jeg sovnet da fargen ble skylt ut i vasken, haha. Uff, det blir hardt å reise herfra og bytte ut Guro med noen i Kristiansand. Vel, den tid den sorg.

En annen ting som blir hardt med å flytte er å reise fra vennene mine. Jeg dro rett fra frisørstolen for å møte Martine, min bestevenninne. Hun har bursdag i dag og det måtte selvfølgelig feires! Det er egentlig feiring fra morgen til kveld, men jeg fikk bare vært med noen timer på dagen fordi jeg hadde avtaler jeg ikke kom meg ut av. Heldigvis fikk jeg vært med litt og det var så koselig!

Martine og jeg er skikkelig gode på bursdager. I de årene vi bodde sammen gjorde vi det til tradisjon å vekke hverandre på sengen med ballonger, kake og kos. I de senere årene har vi videreført det med å alltid gjøre noe for hverandre på bursdagen vår og det synes jeg er så fint. Da jeg hadde bursdag i oktober hadde Martine bestilt kake og sjokolademelk så det ble levert på døren til meg! Jeg ble så glad. I år har jeg laget en liten gave-goodiebag med litt småtteri til henne.

Det er jo utrolig koselig å få noe på selve bursdagen sin og ikke bare når man feirer den. Vi vandret litt rundt i byen før hun ble med hjem til meg en liten tur mens jeg pakket ferdig så vi kunne gå sammen med til togstasjonen.

Gjett hva som skjedde på veien… Det er jo masse snø i Oslo nå og det å frakte en trillekoffert i slikt vær skal ikke være enkelt. Vi hadde gått noen meter og så knakk den ene av de to stengene som gjør at man kan regulere håndtaket på kofferten. Helt krise! Så jeg måtte bytte på å bære og trille med den ene stangen resten av veien… Er det mulig? Just my luck. Blæh, jeg kom meg jo heldigvis frem, men det ble en litt mer klønete tur enn hva jeg hadde forventet. Nå gleder jeg meg bare til jeg lander og til å slappe av resten av kvelden med Morten <3.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg