BURSDAGSBRUNSJ

Reklame | Annonselenker Nelly

God morgen og god søndag! Ukens aller beste dag, selv om lørdag begynner å snike seg opp mot førsteplassen etter at jeg sluttet å jobbe i butikk og faktisk har fri på lørdager, haha. Nå skal jeg jobbe litt og pakke siste rest før jeg forlater Oslo til fordel for Sørlandet, men aller først skal jeg på helgens andre brunsj med to venninner og eks-kollegaer på Miss Sophie.

KJOLE ONLY HER / BELTE ZARA

Når vi først snakker om brunsj (som har blitt noe av det beste jeg vet om i hele verden), så må vi snakke om gårsdagen! Min gode venninne Julie feiret 25 år, tenk at vi blir så gamle herregud jeg begynner å grine… Uansett. 25 år er noe som virkelig må feires så hun slo til med en heldags som startet med nettopp brunsj på Christiania. Jeg visste ikke at man også kunne spise der, for meg er det et utested, men jeg sier ikke akkurat nei takk til enda et sted jeg kan drikke mimosa og spise digg mat til brunsj i helgen.

Det var som alltid superkos og vi bestilte ganske forskjellig mat. Det var litt forskjellig mening om hvor godt det var, men jeg likte i alle fall min rett veldig godt. Jeg spiste byggrynsrisotto og den var absolutt godkjent!

 

Etter brunsjen gikk vi litt rundt i byen og kikket før alle dro hjem til sitt for å bytte klær, freshe seg opp, ta en powernap eller hva man nå måtte trenge før vi møttes for å fortsette feiringen igjen rundt klokken fem. Det var sååå koselig, men jeg stod over byturen. Jeg er virkelig ikke i festemodus om dagen nå som jeg endelig er i gang med trening og begynner å få døgnrytmen på plass. Det fristet ikke akkurat veldig når en lang dag som blant annet inneholder reising stod på planen i dag, så da de andre dro ut dro jeg hjem og var faktisk på plass under dyna før halv elleve. Deilig!

Nå må jeg sette i gang her for å rekke å komme meg avgårde i tide. Håper dere får en fantastisk søndag <3

12 kommentarer

Siste innlegg