BLODPRØVE, LØPETUR OG SØRLANDET

Reklame | annonselenker Nelly

Hei, fineste dere! Håper dere har hatt en super start på uken og snart er klare for juleferie? ❤️ I dag tenkte jeg å dele dagens planer med dere.

TOPP HER / BUKSE HER

🌟 Oppmåling til garderobeskap. Problemene har allerede startet med IKEA… Neida, bare litt. Vi skal ha oppmåling av garderobeskap og jeg bestilte dette for evigheter siden. De som måler skulle ta kontakt så på fredag fikk jeg en mail med info om at de hadde satt opp dagens dato for oppmåling av kjøkken og at jeg måtte bekrefte at det passet eller endre senest fem dager før (fikk mailen nøyaktig fem dager før) datoen de hadde satt, hvis ikke de hørte noe ville avtalem bli avlyst. Så jeg svarte med en gang at 16/12 passer det ikke fordi vi skal reise til Sørlandet så vi må avtale ny dato før det eller over nyttår og at det er garderobeskap vi skal måle, ikke kjøkken. Fikk ikke noe svar, men de tok rett og slett det som en bekreftelse fordi i går kveld fikk jeg melding fra han som skal måle opp at han kommer klokken 08.00 i dag for å måle opp kjøkken :))))) Orker ikke. Er ikke noen store greier dette altså, men når man får denne starten med rot allerede etter det vi har vært gjennom med IKEA vurderer jeg å finne skap et annet sted.

🌟 Ta blodprøve. Jeg må ta noen siste prøver før jeg skal starte på hormoner til egguttak i januar, blant annet en blodprøve. Så det må jeg rekke i tidlig og satse på at det ikke er noe særlig kø for prøvetaking akkurat når jeg kommer hehe.

🌟 Løpetur til Bygdøy. Vi må hente bilen vår som står på Bygdøy hos en venninne og verken Morten eller jeg vil ta kollektivt akkurat nå så vi bestemte oss for å løpe dit, hehe. Det blir sikkert en fin liten tur det også blir det ikke akkurat veldig langt når vi bare løper en vei og tar bilen tilbake 😀

🌟 Spille inn kalenderluke. Er det fælt å si at jeg gleder meg til vi er ferdig? 😅 Det er veldig moro altså og vi har kost oss mest, men på dager man har dårlig tid så er det så vanskelig å få til med tanke på at det typ ikke er lys ute! Så jeg stresser jo veldig og nå gikk noen av videoen vi hadde planlagt i vasken så vi må komme på nye nytt og wæææ, stressa! Men vi har i hvert fall en plan for video i dag og i morgen hehe.

🌟 Kjøre til Sørlandet for jula. Wohoo! Tidlig juleferie her. Eller ferie og ferie, vi flytter på oss så det føles som ferie. Vi kjører til foreldrene til Morten i Lindesnes. Har jo vært borte derfra i snart tre uker nå så måtte tilbake😂 Stakkars, får ikke håpe de er lei oss helt enda.

🌟 IKEA og Coop Obs, rullegardin og panelovn. Ja, kort oppsummert. Vi skal innom og ordne dette på veien også fordi vi vet faktisk ikke når vi skal hjem igjen og det er veldig kjedelig om alt er stengt da. Så vi tar det på veien ned!

Det er mine planer for dagen. Skal dere noe moro?

6 kommentarer
    1. Ikke helt relatert til innlegget, men har du testet Laktase/Laktrase-tabletter for bedre fordøyelse av melkeprodukter? 🙂 De koster litt på apoteket, men er gull verd om du skal spise ute eller hos venner, eller bare virkelig har lyst på noe med mye laktose i seg. Tar bare pillen i det du skal til å spise, og så, hvis det virker bra for deg, slipper du helt unna magesmertene! Har selv IBS, så ville bare tipse deg 🙂
      God tur sørover, her bare regner det og er kjipt 😛 Jeg pakker ut av flyttekasser, tar sin tid det altså, men tror alle kassene blir tømt før uka er slutt!

      1. Nei, har ikke det, men kanskje jeg burde? 😀 Takk for tips, må nok en tur på apoteket jeg nå <3

        Tuuusen takk! Åå, kjenner den følelsen haha. Er så digg når man endelig blir ferdig <3

    2. Jeg hadde garantert funnet skap et annet STED!Har selv kles skap fra IKEA som er altfor små!Er veldig fornøyd med mitt bonderomantiske kjøkken da,så det skal de ha altså🤗😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg