BLI BEDRE KJENT MED MEG

Reklame | annonselenker Nelly

God morgen, fine dere! Jeg har merket at jeg har fått en del nye lesere og følgere den siste tiden ut ifra spørsmål som ofte går igjen. Det er så hyggelig at dere vil følge med, men jeg tenkte at det er koselig å bli litt bedre kjent. Derfor spurte jeg dere hva dere lurer på om meg og her kommer svarene!

KJOLE HER / VESKE HER

Hvor er du fra?

Jeg er fra Larvik og bodde der frem til 2014, da flyttet jeg til Oslo hvor jeg bodde frem til 1. april i år.

Hvor bor du og hvorfor?

Jeg bor i Kristiansand. Kjæresten min og jeg ville flytte sammen. Han er fra Lindesnes så det var snakk om enten Kristiansand eller Oslo. Jeg var litt lei av Oslo og ville ha forandring samtidig som det er mye lettere for meg å flytte med min fleksible jobb, enn for han som er student i Kristiansand. I tillegg er boligprisene mye lavere i Kristiansand så vi fikk kjøpt en kjempefin leilighet 🙂

Hvor gammel er du?

Jeg er 24, men blir 25 år i oktober.

Sivilstatus?

Samboer <3

Hva er favorittfilmen din?

The Notebook og Løvenes Konge.

Hva jobber du med?

Jeg jobber med sosiale medier, hovedsakelig blogg og Instagram.

Har du studert?

Jeg startet på medievitenskap, men det var ikke slik jeg hadde sett for meg så jeg sluttet etter bare ett semester. Deretter begynte jeg på en bachelor i journalistikk og tok et år av den før veien bar meg videre til Paradise Hotel og siden har jeg tatt de mulighetene jeg har fått og jobber nå som blogger. Jeg har lyst til å studere medier og kommunikasjon i fremtiden, kanskje neste høst!

Hvor lenge har du og kjæresten din vært sammen?

I litt over åtte måneder.

Når vil du ha barn?

Antakeligvis aldri, i hvert fall ikke på mange, mange, mange år.

Hvilke tre ting klarer du deg ikke uten?

Pepsi Max, sjokolade og mobilen min.

Har du noen søsken?

Jeg har en lillesøster som er to år yngre enn meg.


Det er forresten veldig hyggelig om dere vil legge igjen alder og hvor dere er fra i kommentarfeltet, kan absolutt være anonymt, men det er litt gøy å se hvem som leser bloggen min! Spør gjerne om det er noe mer dere lurer på. 

 

155 kommentarer

Siste innlegg