BLI BEDRE KJENT MED MEG

Reklame | annonselenker Nelly

JAKKE HER / T-SKJORTE NLY / SKJØRT VILA / VESKE NUNOO / SKO HER

Hvor er du fra?

Jeg er fra Larvik og bodde der frem til 2014, da flyttet jeg til Oslo hvor jeg bodde frem til 1. april i fjor da jeg flyttet til Kristiansand hvor jeg bor nå.

Hvor bor du og hvorfor?

Nå svarte jeg litt over her, haha, men vi tar det igjen. Jeg bor i Kristiansand, en kjempekoselig by som jeg anbefaler på det varmeste. Det er flere grunner til at jeg flyttet hit. Jeg møtte kjæresten min som bodde i Lindesnes da jeg bodde i Oslo. Vi pendlet en god stund, men bestemte oss for å flytte sammen og da stod det mellom Oslo og Kristiansand, som var “storbyen” nærmest han. Da hadde vi aller mest lyst til å kjøpe om det var en mulighet og fant fort ut at vi fikk mye mer for pengene i Kristiansand, i tillegg studerte han her og jeg har en veldig fleksibel jobb som gjorde at det var mye lettere for meg å flytte på meg enn han. Så var jeg ganske klar for forandring og litt lei av Oslo så da endte vi opp i Kristiansand 🙂

Hvor gammel er du?

Jeg er 25 år gammel, men blir 26 år i oktober. Jeg blir så gammel 😭

Sivilstatus?

Samboer med verdens beste kjæreste og prøver å bli forlovet i løpet av et år tid 😉 Haha, neida.. Joda.

Hva er favorittfilmen din?

The Notebook og Løvenes Konge.

Hva jobber du med?

Jeg jobber med sosiale medier, noe jeg trives veldig godt med! Det går hovedsakelig i blogg og Instagram, men YouTube har begynt å vokse på meg og jeg gjør også det sammen med kjæresten min. Sjekk gjerne ut kanalen vi har sammen her. Det kommer video minst en gang i uken!

Hvor går drømmereisen din?

Det er så sykt mange steder i verden jeg vil reise til og jeg har ingen soleklar favoritt, det bytter liksom på hele tiden. Jeg vil ha en luususopplevelse på Maldivene, jeg vil til New York, jeg vil reise rundt i Australia, jeg vil ligge på en strand i Mexico (har vært der, men ikke på ordentlig) og jeg vil på safari i Afrika.

Har du studert?

Jeg startet på medievitenskap, men det var ikke slik jeg hadde sett for meg så jeg sluttet etter bare ett semester. Deretter begynte jeg på en bachelor i journalistikk og tok et år av den før veien bar meg videre til Paradise Hotel og siden har jeg tatt de mulighetene jeg har fått og jobber nå som blogger. Jeg har lyst til å studere medier og kommunikasjon i fremtiden og vil jobbe med media i fremtiden.

Hvor lenge har du og kjæresten din vært sammen?

Vi har veldig snart vært sammen i et og et halvt år, men det føles mye lenger enn det.

Når vil du ha barn?

Akkurat nå, og egentlig alltid, har jeg ikke sett for meg en fremtid med barn. Slik som ting er nå tenker jeg at jeg aldri vil ha barn, men det kan endre seg når som helst så jeg skal aldri si aldri 😉

Hvilke tre ting klarer du deg ikke uten?

Mobilen min, Trulte og Morten. + Sjokolade og Pepsi Max hehe

Har du noen søsken?

Jeg har en lillesøster som er to år yngre enn meg.

Hvis du kunne bodd hvor som helst i verden, hvor ville du bodd?

Jeg ville bodd i Norge jeg, så kjedelig er jeg 😉 Vi har et godt velferdssystem som tar vare på oss, klimaet her er forholdsvis greit i mine øyne fordi jeg liker å ha årstider og jeg føler meg veldig trygg her.

12 kommentarer
        1. Du skrev at du blir 26 i okt. Jeg blir så gammel.. sikkert den hun sikter til 🙂 jeg er 42 og ikke gammel.

    1. Hei! Så housetouren deres nå og jeg må si dere har det kjempe fint 😊 Men jeg lurer på en ting. Bor dere på toppen og var det eventuelt viktig for dere? Jeg har også nettopp flyttet og jeg driver bare å lytter etter naboer over meg (veldig spesielt..) og kjempe slitsomt. Noen tips til å ikke bry seg om sånt?

      1. Tusen takk 🙂 Nei, vi bor ikke på toppen. Bor sånn midt i et sted. Jaha, skjønner! Jeg er så vandt med det. I Oslo bodde jeg alltid i store bygg med flere etasjer i kollektiv så det tenker jeg ikke over. Prøv å bli zen og steng det ute, haha. Nei, sorry, jeg har ingen gode tips dessverre..

    2. Du har skrevet at du ikke vêr om du vil gifte deg eller ei, hva er da vitsen med og forlove seg? Forlovelse er jo noe man inngår før man inngår et ekteskap.

      1. Det er ikke noe jeg har skrevet den siste tiden, lov å endre mening 🙂 Så er det heller ikek gitt at man MÅ gifte seg selv om man forlover seg. Jeg har ikke noen stor drøm om å gifte meg, men jeg synes det er veldig hyggelgi å være forlovet. Man må ikke følge alle utdaterte “regler” 😉

    3. Hei Andrea. Ville Bare si at du og bloggen din lyser opp dagene mine generelt og spesielt i disse coronatider. Du leverer alltid innhold av så høy kvalitet og innholdet ditt er veldig variert. Har fulgt bloggen din i noen år nå, og jeg synes alt med bloggen din forbedres fra måned til måned. Det lyser gjennom at du og Morten jobber godt sammen, så fortsett med det! Håper du tar til deg alt dette og innser hvor dyktig og fin du er Andrea <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg