BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN / THAILAND

Hei, fine dere! Jeg har nettopp kommet tilbake etter å ha tilbragt hele dagen på båttur og endelig fått tatt masse bilder som jeg skal vise dere når jeg får lastet de inn og redigert. Jeg tenkte nemlig å lage et “min dag i bilder”-innlegg herfra så jeg har knipset meg gjennom hele dagen. Apropos bilder… Jeg har allerede fått så mange mislykkede bilder på denne turen at jeg tenkte det kunne være gøy med en god gammel slager, bildene som ikke kom på bloggen.

Det er veldig sjeldent blinkskuddet sitter på første forsøk, særlig her i varmen. Jeg blir jo lei etter ett minutt fordi jeg svetter ihjel, noe jeg tror det første bildet her beskriver bra haha. Ellers kan jeg by på en fin bildeserie av meg som plutselig skjønner at kameraet fortsetter å ta bilder helt frem til jeg stopper det og en del mislykkede bilder av meg som prøver å sitte på ting 🙂 God fornøyelse!

 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

21 kommentarer

Siste innlegg