BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN / BALI

God morgen, dere! Jeg føler meg som dritt, blir bare sykere og sykere her. Alt gjør seriøst vondt og hver gang jeg hoster eller nyser føles det som om lungene mine rives opp. Ikke en bra dag med andre ord, men sånn er det bare.

Jeg skal uansett komme meg ut etterpå for å se på kjøkken hos en annen leverandør. Vi skal sjekke mange og se hvor vi finner vårt drømmekjøkken! Håper jeg klarer å følge med gjennom hele timen vi har der. I går holdt jeg på å sovne fordi jeg var så sliten, hehe. Vel, vel. Det forklarer også hvorfor jeg ikke orker å gi 100% her akkurat nå og da kjører vi min kjente reserveløsning – bildene som ikke kom på bloggen. Denne gangen får dere Bali-versjonen, kos dere 🙂

          

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg