BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN

     

Hei fineste dere! Jeg har hatt nok en fin dag på Bali. I dag har vi bare slappet helt av, ligget ved bassenget og kost oss i sola, vært på marked og ute på middag. I skrivende øyeblikk er klokken snart halv ti på kvelden og jeg sliter med å holde meg våken, haha. Det er helt sykt hvor sliten jeg blir av å være i sol og varme så lenge. Veldig godt, men jeg merker at det skal bli deilig å komme hjem også.

Jeg vet at flere lurer på hvorfor man ikke kan kommentere de nyeste innleggene mine. Det er rett og slett fordi tidsforskjellen gjør at det hopet seg veldig opp og all logistikk og planlegging av blogg her er ganske vanskelig i utgangspunktet. Jeg begynte å godkjenne uten å svare fordi det tok så mye tid og det vil jeg ikke. Jeg vil lese ordentlig og svare dere ordentlig så jeg bestemte meg for å stenge det mens jeg er her og heller åpne det igjen når jeg er hjemme igjen så dere får responsen dere fortjener❤️

 

0 kommentarer

Siste innlegg