BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN

God morgen, fine dere! Jeg er helt utslitt etter gårsdagen. Etter å ha brukt morgentimene på jobb dro Morten, Laban og jeg ut i bymarka for å gå på tur. Det ble en ganske mye hardere tur enn hva jeg hadde sett for meg, haha. Jeg så for meg en fin sti og noen bakker, men vi valgte en skikkelig skogstur med gjørmestier, bratte bakker og ble ute i over fire timer! Gjett om det var godt å komme seg inn på sofaen, lage en digg middag og slappe av med Laban sovende på fanget resten av kvelden da.

I dag skal jeg til fysioterapaut fordi jeg har slitt så mye med smerter i beina den siste tiden, så håper han kan hjelpe meg med det. Deretter skal jeg hjem, gjøre klart et samarbeid og så skal jeg spille inn noen videoer til kanalen Morten og jeg har sammen. Vi skulle egentlig gjøre det forrige uke, men det gikk i glemmeboka. Jaja. Heldigvis er det noe jeg klarer å få til, nemlig mislykkede bloggbilder.

Jepp, da er det tid for disse bildene igjen og herregud for noen blinkskudd jeg har med denne gangen haha. Jeg må virkelig lære meg å ikke snakke når bilder tas, men da kan dere i hvert fall få dere en god latter haha.

  

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

12 kommentarer

Siste innlegg