BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN

   

9 kommentarer
    1. Hva syntes du egentlig om at kjæresten din la ut en narrevideo om en viktig sak som mange kjenner på? Kropsspress er en noe mange sliter med og som ikke er greit å kødde om.

      1. Nå var det ikke kroppspress han køddet om, da har du misforstått totalt. Hva kjæresten min driver med er hans sak. Jeg synes på generelt grunnlag parodier av folk, inkludert meg selv er morsomme jeg 🙂

    2. Så morsomt. Når man begynner å gå igjennom bilder man har tatt så innser man hvor mange rare og morsomme bilder man egentlig har tatt, men som man egentlig ikke ønsker å bruke.

    3. Jeg har nettopp fått en konto på miniblogg. Men jeg vet ikke hva det første innlegget mitt skal være/handle om.
      Så jeg lurte på om du kunne hjelpe meg?

    4. ‘Bitch-fjeset’ på det siste bildet er price-less (hehe)
      (- Også bare for å være vanskelig & vrien, så KOM vel strengt tatt disse bildene på bloggen (hahaha))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg