BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN

Hei, dere! Nå kom jeg nettopp inn døren etter en utrolig deilig start på dagen. Maren, Morten og jeg møttes klokken ni for nok en joggetur. Vi var litt skeptiske til å la Morten bli med, han er rett og slett litt for sprek på løprefonten, men etter at han lovte å ligge bakerst og ikke blande seg i løpingen fikk han lov haha. Det ble en helt nydelig tur! Jeg pustet og peste meg gjennom bymarka og ned til Baneheia med Maren som coach. Helt fantastisk! Nå er jeg proppfull av energi som jeg kan bruke gjennom resten av dagen. Sååå deilig!

Jeg har ikke så alt for mye å komme med om dagen, og da passer det perfekt med dette innlegget. Fortsatt en favoritt hos meg, alle de mislykkede bildene som “ikke kom på bloggen”. Enjoy!

 

7 kommentarer
    1. Kunne vi fått sett resultatet av glød by se? Et bilde før og etter påføringen av Selvbruning en? Bruker du til kroppen og? Er veldig nysgjerrig på produktene 🙂

      1. Har bare brukt self tanning drops og det er ikke noe sånn supersynlig resultat annet enn at man får en litt gyldnere og mer glowy look look i ansiktet <3 Nå bruker jeg den jo jevnlig, men kan droppe å bruke den i noen dager og ta et før og etterbilde så kan jeg se om det funker å vise det sånn 😀

    2. Du er serr det søteste jeg har sett på lenge!❤ Elsker at du viser en annen side med bilder hvor ikke alt er finpusset, men helt perfekt fordi det er så naturlig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg