BARNEBILDER AV MEG

Nå skal dere få se noe gøy. Meg som barn! Haha, jeg er så rar og måtte le veldig godt da jeg så gjennom disse bildene som også vekte mange gode minner ☺️

Jeg hadde rosa rom, rosa pysj og Løvenes Konge lampe. Hva mer trenger et lite barn?

Dette ble tatt på Island, men mer husker jeg ikke 😅

Var selvfølgelig heks på Halloween som resten av gjengen. Meget kreative.

Vi flyttet og jeg fikk et gult rom! Som dere ser, hvis dere klarer å se bort fra det meget kreative barnet i midten her så var det altså Disney-prinsesser og Britney Spears som var det store.

Prinsesse-sengetøy. Heldig!

Flere som husker da det var populært med disse smykkene? Jeg lagde så sykt mange sånne!

Stakkars dverghamsteret.. Tror ikke han var like gira på bilde som det jeg var.

Tilbake på Island! Muligens samme tur. 

Haha, herregud.. Hva skal man si liksom.

Fornøyd på vinterferie!

Ja så ville jeg bli popstjerne da.

Og likte Spice Girls.

Og så kom tenårene, haha. Dette vakre bildet tror jeg ble tatt på konfirmasjonsleir av alle ting.

Synes dere jeg har forandret meg? 

8 kommentarer

Siste innlegg