BARCELONA VLOG

Hei fine dere! Nå har jeg endelig fått kjæresten hjem igjen og vi har bare hatt en skikkelig deilig kosedag hjemme. Vi har nettopp kost oss med vaffler og ser på favorittserien for øyeblikket, Peaky Blinders. Helt perfekt! Det er bare å nyte dagen i dag for i morgen er det min tur til å reise.

Apropos! Her kommer endelig vloggen fra Barcelona. Bedre sent enn aldri, eller hva? Dere får se hva Morten fikk i bursdagsgave av meg og hva vi gjorde på dagen hans. Vi viser frem masse digg mat, instavennlige steder i Barcelona og dere får se hvordan jeg blir når jeg er skikkelig sliten 😉

 

4 kommentarer
    1. Hei!
      Du skrev en gang at du bruker hårfjerning med sukker? Hvordan fungere det og hvor gjør du det, evt. bestiller fra? 🙂 Han en fin kveld videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg