BALI – HERE WE COME!

Gjett hvem som booket seg tur til Bali? Morten og jeg, wohooo!

 

Vi har spart sammen i min favorittapp, Dreams appen (ikke reklame, men i wish elsker den appen) til det vi foreløpig har gitt navnet “mørketidsferie” fordi vi trenger å rømme fra Norge i månedsskifte januar/febaruar. Det er en grusom tid og siden vi har luksusen til å stikke avgårde da, så hvorfor ikke.

Uansett, nå er ferien faktisk offisielt booket og destinasjonen ble fantastiske Bali!

Jeg var der for første gang i 2019 og Morten studerte der i tre måneder, men vi har aldri vært der sammen. Vi har faktisk aldri vært på en type sydenferie sammen og jeg gleder meg så mye til to uker i Paradis.

Det skal bli helt fantastisk… Bare oss to, ferie uten jobb og bare kos, kos og mer kos!

Så nå er det bare å vente i syv måneder og satse på at det er trygt og greit å reise da, hehe.

 

0 kommentarer

Siste innlegg