ÅRET SOM GIKK: 2019

JANUAR

Morten og jeg startet det nye året i Roma. Jeg husker første nyttårsdag som den beste dagen i løpet av hele turen. Det var skikkelig vårvær, solen viste seg frem og det var så rolig og fint i den ellers ganske så hektiske storbyen. Det var en helt perfekt start på det nye året! Vi kjøpte med oss frokost fra en liten café vi ble veldig glad i og spiste den i sola på balkongen vår. 2019 kunne ikke ha startet på en bedre måte.

Jeg gikk på ski igjen for første gang på mange år! Vi var i hvert fall et par turer på hytten til Morten og familien hans på Bortelid hvor vi gikk på ski, slappet av, lagde god mat og jeg fikk bade i boblebad!

Jeg bodde fortsatt i Oslo og koste meg så mye jeg kunne med vennene mine i de periodene jeg faktisk var hjemme. Det var reising og pendling til Lindesnes ganske så ofte, men når jeg først var hjemme var jeg som regel med vennene mine hele tiden. Vi feiret bursdagen til Julie med en deilig brunsj på Christiania! Mimosas til lunsj er vel aldri feil 😉

Jeg avsluttet januar med å reise til Berlin! Jeg dro sammen med tre av mine aller beste venner, Martine, Marius og Helene. Det var en skikkelig fin tur. Det var riktignok iskaldt og vi holdt på å fryse ihjel, men det var for det meste en veldig bra langhelg!

FEBRUAR

Morten og jeg reiste til Sri Lanka! Det ble en kjempefin og spennende tur. Vi prøvde oss på surfing for første gang begge to, og selv om ingen av oss var i nærheten av et naturtalent var det veldig gøy å prøve. Vi koste oss i varmen, tok en dagstur til regnskogen og badet i et fossefall, spiste utrolig mye god mat og nøt det å være borte fra kulden hjemme i Norge.

Ellers brukte jeg mye tid på å pendle mellom Oslo og Lindesnes. Vi begynte også å gå på visninger og så for alvor etter et felles hjem. Jeg brukte vel nesten mer tid i Lindesnes enn i Oslo på denne tiden.

MARS

Morten og jeg gikk til Preikestolen. Det var faktisk denne dagen vi ikke vite at vi fikk leiligheten vår! Vi var i budrunde på vei til Preikestolen og like før vi skulle gå opp ringte megleren og sa at leiligheten var vår. For en følelse! Det ga meg virkelig energi til turen.

Jeg arrangerte avskjedsmiddag for meg selv på Champagneria med vennene mine. Vi fikk leiligheten i midten av mars og tok over allerede 1. april så ting skjedde veldig fort. Det var en koselig kveld selv om jeg ikke helt skjønte hva som skulle skje.

Morten deltok på NM i vannsklie! Det var faktisk overraskende gøy å være med på 🙂

Jeg var mer i Kristiansand og prøvde å bli litt kjent med det som skulle bli min nye by.

Samtidig som jeg nøt den siste tiden i fine Oslo!

APRIL

 

Vi tok over leiligheten vår og flyttet inn første april! Det er skikkelig moro å se hvordan det så ut i starten, haha. Litt annerledes kan du si. Jeg holdt på å bli gal av det panelet… Heldigvis er det bedre nå. Det var noen uker med kaos og utpakking, men herregud så gøy å eie sin egen leilighet og ikke minst å flytte inn sammen med Morten. Slutt på pendlingen, woho!

 

Et par uker ut i april reiste vi fra vår nye leilighet. Vi dro til Thailand med familien til Morten og feiret påsken der. Det var en skikkelig deilig ferie! Avslappende, masse deilig mat, varme og kos.

Så måtte jeg bare ta med dette bildet fordi jeg elsker outfitet, haha.

MAI

Det var deilig vår i Kristiansand! Jeg investerte i et nytt kamera som muligens er det beste kjøpet jeg gjorde i 2019 (bortsett fra leiligheten og Trulte).

Jeg fikk masse besøk! Det var sååå koselig å ha vennene mine her og vise dem den nye byen min og leiligheten.

Vi var på Eurovision-fest! Det var såååå gøy.

Feiret 17. mai i Oslo med verdens fineste venner.

Koste meg i det fine været i Kristiansand!

JUNI

Jeg dro på en veldig vellykket jentetur til London! Vi besøkte en venninne som bor der og fikk gjort masse koselig. Vi spiste sykt mye god mat, shoppet til både bein og armer verket og det var helt perfekt.

Vi passet Laban masse!

Oppussingen av stua begynte og ble en mye større jobb enn først antatt. Panelet måtte rives, så måtte vi fjerne tapetrester, legge ny tapet på nedre halvdel for å dekke over forskjellen etter panelet, legge panel over hele veggen og så male før vi kunne liste. Det ble nydelig da!

Morten og jeg dro på roadtrip! Vi var innom Aarhus, Osnabrück, Hamburg, Flensburg, Liege, Reims, et sted i Luxembourg jeg ikke husker navnet på og sikkert noen flere steder. Det var superkos

Hjalp pappa å flytte og fant masse gamle ting som var mine.

Vi var også i Manchester. Denne turen hadde Morten fått i bursdagsgave av meg i november året før. Vi skulle nemlig på Westlife konsert! En veldig fint tur selv om begge var veldig allergiske, hehe.

JULI

Vi arrangerte sommerfest som ble veldig vellykket om jeg får si det selv! Vi har spart på omtrent all pynten så jeg vurderer å hoste en til sommeren også.

Jeg var på festival!

… og kjøpte meg inn i bilen til Morten som nå er vår.

AUGUST

Morten tok meg med til Skalldyrfestivalen i Mandal. Det var skikkelig koselig og så sykt mye folk! Vi endte opp med å stå på en bro og se på konsertene derfra, ta parishjulet og Morten prøvde å vinne en bamse til meg hihi. En veldig koselig kveld!

Jeg ble bedre kjent med fine Maren og vi hadde noen flotte shoots og lunsjer sammen.

Maren tok blant annet dette flotte bildet.

Det var to Oslo-helger. Morten og jeg dro på sommerfesten til Kontent, han var på Findings og jeg hadde kvalitetstid med mine kjære venner.

Vi begynte også å male det ene soverommet. Det ble så fint!

SEPTEMBER

Jeg reiste til Bali med Emilie og det var helt sykt bra! Jeg må definitivt tilbake dit. Resten av september torr jeg var ganske kjedelig, haha. Bali trumfer uansett alt annet.

OKTOBER

Jeg feiret bursdagen min i Oslo med middag og gode venner. Det var kjempekoselig og jeg fikk spist masse deilig tapas. Elsker tapas…

Morten og jeg feiret et år som kjærester med å dra på hyttetur i en trehytte! Jeg har ikke slappet så godt av på veldig lenge. Det var helt perfekt.

 

Morten ga meg tidenes bursdagsgave og tok meg med til Gdansk!

NOVEMBER 

 

Morten og jeg reiste til en av favorittbyene våre Barcelona!

Vi begynte å pusse opp kjøkkenet, noe som skulle vise seg å ikke gå helt på skinner…

Jeg reiste alene på jobb til Amsterdam, noe som var både skummelt og gøy!

DESEMBER

Vi hentet den lille jenta vår (som ikke er så liten lenger) og ble en familie!

Jeg hadde en perfekt Oslohelg! Det var to veldig vellykkede julebord med gode venner og jeg møtte Martine igjen. Savner den helgen..

Lille bebbisen skadet seg. Definitivt det verste som skjedde i hele år!

Kristiansand ble en juleby og jeg dro på julemarked.

Julen ble feiret på Bortelid sammen med Morten, foreldrene hans og pappa. Det var en helt perfekt jul og jeg kunne virkelig ikke bedt om noe mer.

Nå er det bare noen timer igjen av 2019 og det har vært et helt fantastisk år! Så mange flotte reiser. Jeg føler meg utrolig heldig som har hatt muligheten til å oppleve så mange nye steder og reise så mye som jeg har gjort i år. Jeg har også fått meg samboer, leilighet og hund. Jeg har jobbet med noe jeg elsker, flyttet til en ny by, fått nye venner og opplevd så mye bra. Tusen takk til 2019, nå gleder jeg meg til nye opplevelser og erfaringer i 2020! 

4 kommentarer
    1. Wow, for en forseggjort oppsummering av året, Andrea! Du er bare sååå dyktig og dedikert i jobben din atte hjælp! 👏 Ønsker dere en fantastisk feiring inn i det nye året! Stor klem, fine deg! 🌟❤️

    2. Wow for noen bilder!!!! Dyktigste influenceren på det området, og ja, på alt!! Gode ønsker for det nye året❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg