ÅRET 2020: OKTOBER – DESEMBER

 

I oktober skjedde det litt av hvert! Vi hadde overtakelse på vår gamle leilighet, flyttet ut til svigers i Lindesnes og ga fra oss den første leiligheten vi har bodd i sammen. Litt trist, men det føltes helt rett. Samme måned kjøpte vi vår nye leilighet i Oslo!!! Helt sykt gøy 🎉

Vi hadde en dagstur til Oslo for å spille inn en liten snutt.

Hadde det veldig fint sammen ❤️

Dro på weekendtur til Stavanger sammen med broren til Morten og samboren, veldig koselig!

Kjøpte meg enda en skjortejakke som jeg elsket.

Fikk besøk fra Oslo for å feire bursdagen min så vi sjekket inn på hotell og spiste bursdagsmiddag på Mercado!

Feiret bursdagen min 🎉

Og vi feiret to år som kjærester med en natt på hotell og middag på Smag & Behag i Kristiansand ❤️

NOVEMBER

I november var det ganske rolig. Jeg gikk veldig og ventet på leiligheten vi skulle overta 1. desember, var så spent! Vi bodde hos foreldrene til Morten i Lindesnes, noe som var veldig koselig og avslappende. Jeg begynte å løpe med Morten, noe som var overraskende digg og ellers skjedde dette:

Vi var selvfølgelig på Bortelid og gikk turer med Trulte.

Jeg fikk briller! Som jeg har geltm helt å bruke, wopsi. Må skjerpe meg der.

Trulte koste seg i Lindesnes med masse frisk luft og tur.

Og så dro jeg noen turer til Kristiansand for å møte min gode venninne Ida ❤️

DESEMBER

Vi overtok leiligheten vår i Oslo 😭😭😭😭 og brukte den første kvelden på å male stuen beige, hehe.

Hadde en superkoselig første kveld uten møbler, men med takeaway og lys.

Pyntet til jul og koste oss.

Spilte inn julekalender til YouTube!

Fine treet 🌟

Det var mye julekos frem til…

Vi dro til Sørlandet for å feire jul!

Skiturer

Trulte som elsker snø

Dette er så koselig!

  

En helt fantastisk desember, kanskje årets beste måned ❤️

Det var året 2020. Et spesielt år, men veldig fint på mange måter som jeg faktisk hadde glemt litt bort!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg