ANTREKK TIL 17. MAI

Reklame | annonselenker Nelly

Vet dere hva som nærmer seg? 17. mai! Ja okei, så er det enda rundt en måned til… Men det er veldig greit å være tidlig ute med planleggingen, både når det kommer til planen for selve dagen og ikke minst hva man skal ha på seg!

Det finnes utrolig mange fine klær som er perfekt for en dag som nasjonaldagen for dere som ikke bruker bunad, eller for dere som vil skifte fra bunaden utover dagen eller for å dra ut på kvelden. Jeg må innrømme at jeg var fristet til å bestille den første rosa kjolen under her og ta en pause fra bunaden, haha. Det er litt sykt med tanke på hvor stolt jeg er av og hvor glad jeg er i bunaden min, men guuuud den kjolen.

Jeg har funnet frem masse forskjellig. Dere kan finne lange kjoler, korte kjoler, suite i form av blazer og bukse og en del fine skjørt som dere kan matche med genser eller topp, alt ut ifra hvordan været er.

NELLY HAR 20% RABATT PÅ ALT (ikke blacklist) I 24 TIMER

BEIGE KJOLE HER / MØNSTRET KJOLE HER / ROSA KJOLE HER / BLOMSTERKJOLE HER

ROSA KJOLE HER / BEIGE KJOLE HER / ROSA KJOLE HER / BLOMSTERKJOLE HER 

BRUN SUIT HER / MØNSTRET SUIT HER / RØD SUIT HER / ROSA SUIT HER

KJOLE 1 HER / KJOLE 2 HER / KJOLE 3 HER / KJOLE 4 HER

ROSA KJOLE HER / BLÅ KJOLE HER / ORANSJ KJOLE HER / ROSA KJOLE HER

HVIT JUMPUSIT HER / BLÅ JUMPSUIT HER / BLOMSTERJUMPSUIT HER / HVIT JUMPSUIT HER

 

LANG KJOLE HER / BLÅ KJOLE HER / LILLA KJOLE HER / BLÅ KJOLE HER

SKJØRT 1 HER / SKJØRT 2 HER / SKJØRT 3 HER / SKJØRT 4 HER

 

Hva skal DU ha på deg på 17. mai år? Bunad eller annen finstas? <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer

Siste innlegg