ANTI BUCKETLIST

Reklame | annonselenker Nelly

Jeg regner nesten med at alle har lagd en bucketlist i løpet av livet, enten i hodet eller nedskrevet. En bucketlist er en liste over ting man vil gjøre før man dør. Nå er det veldig individuelt hva man har på slike lister, men typiske ting er å besøke kjente steder, gifte seg, møte sin største frykt osv. Jeg skal faktisk ikke dele min bucketlist med dere i dette innlegget. Jeg har laget en anti bucketlist, en liste over ting jeg aller helst vil slippe å oppleve før jeg dør. Del gjerne egne ting i kommentarfeltet 🙂

BADEDRAKT HER / SKJØRT H&M

Svømme med haier. Jeg kan ikke forstå hvorfor noen vil gjøre dette. Eller jo, jeg kan egentlig det haha. Hvis man elsker haier så er det sikkert kult, men jeg liker verken å være under vann eller i nærheten av hai så dette skal jeg aldri gjøre.

Hoppe i strikk. Det må jo føles som å falle rett i døden? Jeg har høydeskrekk og hopper ikke fra tremeteren i svømmehallen en gang så dette er totalt uaktuelt. Da hopper jeg heller i fallskjerm.

Frivillig kosmetisk kirurgi. Dette har jeg virkelig ingen planer om å gjøre noen gang, aldri. Heldigvis har jeg ingen store komplekser og det er jeg utrolig takknemlig for. Det er vel derfor jeg er ganske så sikker på at jeg aldri kommer til å gjøre noe slikt. Jeg skriver frivillig fordi man vet jo aldri om man havner i en ulykke og trenger den type kirurgi, sååå.

Delta i en chili-konkurranse. Generelt ikke spise masse chili, i hvert fall ikke Caroline Reaper som visstnok skal være verdens sterkeste chili. Dette er noe folk gjør av en eller annen merkelig grunn jeg ikke forstår. Nope, jeg står over.

Være utro. Det er så slemt, det. Jeg forstår ikke hvordan man klarer å ligge med et annet menneske enn den man er sammen med. Da har du så lite respekt for mennesket du er sammen med. Da slår du opp først, så kan du ligge med hvem du vil. Nå er det mye mer til utroskap enn bare sex, men min plan er å holde meg helt unna alle former.

Teste rusmidler (annet enn alkohol, for sent der dessverre). Jeg har virkelig aldri hatt behov for å teste noe som helst i den kategorien der. Jeg kommer heller aldri til å gjøre det. Hvorfor prøve nå som jeg uansett har gått så lenge uten? Totalt unødvendig. Alkohol holder i massevis for meg og det er ille nok.

Gå inn i et spøkelseshus. Det skal sies at jeg gjorde dette en gang på håndballcup for mange år siden, men det skjer nok ikke igjen. Jeg hater å skvette og det er nettopp det man gjør på slike steder.

Jakte. Denne er vel ganske åpenbar. Jeg kommer aldri til å dra på jakt. Aldri. Aldri. Aldri.

Ta tatovering. Jeg husker da jeg var yngre og prøvde å finne ne tatovering jeg hadde lyst på bare fordi jeg ville ha en tatovering. Nå er jeg utrolig glad for at jeg ikke gjorde det. Jeg har overhodet ikke lyst på en tatovering selv om det er veldig kult på enkelte. Ikke helt min stil.

Føde. Nei, ellers takk. Hvis jeg skal få barn så vil jeg aller helst adoptere eller få barn via surrogat. Jeg har absolutt ikke lyst til å føde, eller gå gravid for den saks skyld. I hvert fall ikke slik ting er nå.

Holde en edderkopp. Ææææh, nei det tør jeg ikke! Jeg får grøsninger bare av å tenke på edderkopper så jeg skal gjøre mitt aller beste for å slippe å gjøre det.

 

6 kommentarer
    1. Mye av det du nevner kunne jeg aldri tenkt meg og gjort heller. Men jeg vil føde fordi jeg vil ha egne barn og føde mine egne barn, jeg vil gå inn i et spøkelsehus fordi jeg elsker grøsserfilmer, kanskje tatt tatovering hvis det er noe som har en betydning. Er usikker på om jeg ville holdt en edderkopp for jeg hater krypdyr

    2. Om du velger å ikke få barn…du kommer til å angre deg så mye. Når vennene dine begynner å få barnebarn som sies å være livets dessert, da er det for sent for deg. Du kommer til å angre stort

      1. Det kan ikke du vite 🙂 Ikke jeg heller, så tiden vil vise. Synes det er mye bedre å ikke få barn når man ikke har lyst på enn å få et barn fordi man føler man må eller fordi man kommer til å føle seg utenfor når venner begynner å få barn og barnebarn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg