ANDREA-TID OG EN LITEN REISE

God morgen, fine dere! Hvem er klare for helg? Det er i hvert fall jeg. De siste ukene har jeg ikke hatt et øyeblikk med Andrea-tid og jeg kjenner at det virkelig er på tide.

I går hadde jeg et lite kvarter alene i leiligheten etter at Laban var hentet og før Morten kom tilbake fra syklingen. Det var vel første gang jeg ikke gjorde noe som helst og var helt alene på evigheter og  da kjente jeg at shit, jeg er egentlig ganske sliten. Så i går bestilte jeg meg en tur til Oslo for å ha en langhelg sammen med vennene mine. Nå har de besøkt meg så mye at det er min tur til å komme til dem. Det blir riktignok neste helg, nå skal jeg bare kose meg i noen dager, gjøre akkurat det jeg har lyst til og ikke noe annet. Jeg vil ikke føle at jeg må gjøre noe eller må være med på noe. Jeg skal sette meg selv i første rekke og det tror jeg vi alle har godt av fra tid til annen.

Jeg ligger også litt etter på jobbfronten så der må jeg catche opp litt, men det er jo bare moro! Jeg har lyst til å sette meg ned og bare kose meg med jobben, så det står på planen i dag og om været holder seg skal Morten og jeg besøke pappa på båten hvor vi skal sole oss og bade så lenge vi orker. En helt perfekt start på helgen spør du meg!

Forresten, jeg begynte å se på den nyeste sesongen av Love Island UK i går og fy søren så bra det er! Den siste sesongen jeg så var sesongen før jeg dro selv, den var bra, men nå har de fått det opp enda et par hakk. Jeg er totalt hekta allerede og er så spent på å følge historien til deltakerne.

Jeg vet jo hvem som vinner, men jeg er spent på hvordan de fant hverandre og hvordan de er sammen. Yeeeei! Dette blir en morsom helt foran tv-skjermen, haha. Nå er jeg veldig spent på hva TV2 får til. Jeg håper de går all inn og ikke sparer på noe, det hadde vært så kult om de fikk konseptet til å funke her i Norge også.

Nå skal jeg finne frem solkremen og få i meg en god frokost. Vi blogges senere i kveld også vil jeg bare legge til at jeg er litt mer tilbake på både Instagram story og Snapchat nå så følg med (andreasveinsdottir/andreasveinsdot).

 

7 kommentarer
    1. Sååå fine bilder av deg!!! Kvalitet!!! 😀 Haha, er også hekta på Love Island! Har sett UK og ser Australia nå! Det er også veldig bra! Håper du får en fin og rolig helg! Det trengs innimellom! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg