ALT OM SOMMERFESTEN MIN

Hei, fineste dere! Nå er jeg tilbake i Kristiansand etter en dagstur til Skien. Jeg vet jeg skrev Porsgrunn over alt, men det er altså feil. Wopsi. Uansett så skal vi nå over til noe helt annet nemlig sommerfesten 2019! Dette skal bli en årlig greie så derfor er det viktig å få med årstallet her, haha.

Morten og jeg arrangerte sommerfest på lørdag og det var altså så moro! Vi har handlet inn pynt i flere måneder faktisk. Morsomt nok så fikk vi idéen spontant da vi var på Upstairs og så kort hvor det stod sommerfest. Morten sa halvveis på tull at “vi kan jo arrangere en sommerfest og sende ut kortene som innbydelse”. Det ble ikke med det for å si det sånn. Vi kjøpte over tjue kort og sendte rundt til vennene våre. Forståelig nok kan ikke alle komme, men vi ble en god gjeng og det var så moro!

Vi hadde som dere skal få se pyntet leiligheten i skikkelig sommerstil. Det var flamingoer, palmer, ananaser, kokoser og veldig mye annet moro. I tillegg hadde vi planlagt en tredelt konkurranse som faktisk ble veldig morsom.

I konkurransen så var det jentene mot guttene og vi startet med å kaste ring på den vakre enhjørning-hatten dere ser på bildet under her. Antall poeng man samlet var antall shots motstanderlaget måtte fordele mellom seg. Deretter var det en quiz med tre spørsmål til hvert lag før vi avsluttet med “flip the cup”. Dessverre vant guttelaget så vidt i den siste og avgjørende konkurransen og kunne feire med gullkrans og en gullfarget prosecco(flaske). Moro var det!

Vi fortsatte her hjemme til like før klokken elleve. Da dro vi ned til byen på TropezNatt (som jeg tror det heter) og ble der til vi dro hjem en etter en. Det var forresten et skikkelig kult arrangement! De hadde satt opp masse containere hvor man kunne kjøpe forskjellige ting. Det var drinker og mat, en bra DJ som spilte en god blanding av gammel og ny musikk man kunne danse til og masse langbord. Skikkelig gøy altså, det vil jeg dra på neste år også!

Alt i alt ble det en veldig vellykket fest og generelt en veldig bra helg. Jeg koste meg masse og fikk en perfekt oppladning til festivalen jeg skal på til helgen. Woho!

Vi har kjøpt dekorasjonene litt over alt. Det aller meste er fra Upstairs, noe er far en butikk vi fant i Reims og noe (som den oppblåsbare palmen, ananasduken og skiltet over her) er fra Nille. Jo, så kjøpte jeg noen småting som Wish som den remsa som henger ned fra kanten på bordet. Det som er kjekt er at vi kan spare på nesten alt og bruke det igjen neste år, yei!

Håper dere likte bildedrysset og at dette ga dere litt sommerstemning så blogges vi igjen i morgen 🙂

 

4 kommentarer
    1. Hei goding! <3 Wiii! Så kult! Blir liksom litt ekstra göy med masse kul stäsj! Tror nok dere koste dere godt ja! Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg