ALT OM DAGEN I DAG

Reklame | annonselenke Nelly

HETTEGENSER HER

God morgen, fine dere! Ah, jeg hadde en så fin kveld i går. Pappa passet Trulte mens Morten og jeg dro på julekonserten Vår Jul i Domkirken. Det var skikkelig fint og ordentlig koselig! Deilig med litt alenetid også. Det har vært noen stressende og skumle dager, men nå ser alt ut til å gå veldig fint med den lille bebbisen vår. Hun er bare litt redusert, men det kommer seg. Tusen takk for fine meldinger og kommentarer, dere er bra ❤️

I dag skjer det litt av hvert og jeg gleder meg egentlig veldig til å komme i gang med dagen. Jeg skal jobbe litt nå på morgenen og få i meg en deilig frokost. Jeg har valpevakt mens Morten skal dra en tur på trening. Heldigvis tar Trulte seg som regel en liten powernap i ti-tiden etter frokost og luftetur så da kan jeg faktisk få gjort noe, haha. Det er umulig å jobbe med verdens søteste lille valp som vil kose eller leke…

Klokken tolv skal jeg møte en venn av meg i byen! Han jobber som flyvert og har fått stopp i Kristiansand, yei! Det betyr sosialisering og lunsj på Panda Panda. Jeg gleder meg til å komme meg ned til byen og gå rundt i de fine julegatene, og ikke miNst til å spise lunsj på Panda Panda. Jeg elsker det stedet og dere må prøve det om dere ikke allerede har gjort det. Deilig, sunn og næringsrik mat.

Jeg tenker å kikke litt rundt i butikkene i byen når jeg først er der. Jeg har faktisk en julegave igjen så den skal jeg få handlet inn også må jeg en tur innom et par interiørbutikker som alltid har mye fint. Jeg skal bare vindusshoppe da… Hehe.

Når lunsj- og vennetid er over bærer det hjemover. Jeg skal gå til byen (og hjem) så da har jeg en unnskyldning overfor meg selv til å ikke handle mer enn jeg må. Jeg skal riktignok prøve å få Morten og Trulte til å møte meg på veien, men allikevel.

Trulte skal muligens få prøve seg på å være alene hjemme i en halvtimes tid. Vi må få sendt noen julegaver avgårde og handle inn til juleverksted så vi får se hvordan vi løser det. Hun har ikke vært hjemme alene enda, men jeg tror egentlig hun klarer det veldig fint når det er snakk om så kort tid. Vi har øvd på å sitte i buret alene mens vi går i andre rom og etter litt sutring i noen minutter så roer hun seg. Ja, juleverksted! Jeg har Googlet julekaker og vi skal bake! Ikke de vanlige “kjedelige” kakene, neida. Vi skal lage pepperkake-kake med ostekrem i langpanne. Okei, det var egentlig den eneste spennende haha. De to andre er nemlig pepperkaker og Sarah Bernard i langpanne. Jaja, gøy blir det uansett!

Det blir nok ikke noe julebakst før til helgen, men det er greit å ha alt på plass. I kveld får vi besøk av svigers som kommer innom en tur for å se på det nye kjøkkenet vårt! Vi får faktisk den riktige benkeplaten i morgen så da får vi straks gjort det helt ferdig, men man ser jo fint hvordan det blir nå.

Sååå det var en detaljert beskrivelse av min dag for spesielt interesserte 🙂 Jeg gikk bare lyst til å skrive om alt jeg skal i dag, haha. Hvorfor ikke? Nå skal jeg starte dagen her. Håper dere får en strålende torsdag!

3 kommentarer
    1. Jeg sliter veldig med og stå opp tidlig om morgenene, selv om jeg legger meg kl 23. Har du noen tips til hvordan jeg skal greie og komme meg opp kl 08? Det hjelper ikke med vekkerklokke på tlf for den slår jeg bare av😅

      1. Legg den langt unna så du må reise deg opp for å skru den av og sett på flere alarmer med kort mellomrom så du vekkes hele tiden! Bare stå opp, rett opp, ikke tenk bare funger 😀 Det funker for meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg