ALT DU TRENGER TIL JULEFESTEN

Reklame | annonselenker Nelly

Woho! Hvem er klare for festsesongen? Den er vel egentlig ganske godt i gang allerede, men jeg starter til helgen og da er det hele to julebord på en helg! Jeg gleder meg så mye selv om jeg ikke er veldig glad i å feste. Det jeg elsker er å pynte meg og bli skikkelig fin, noe som gjør at jeg er veldig gira når desember starter og det kommer julebord, julefester og juleselskap på løpende bånd! Her har jeg samlet alt jeg trenger før julefesten som kanskje du trenger også 🙂 Her er det kjoler, sko, tilbehør og sminke! Nelly har forresten 20% rabatt på sminke i dag, så løp og kjøp om det er noe som nærmer seg tomt i sminkepungen.

1 HER / 2 HER / 3 HER / 4 HER / 5 HER / 6 HER / 7 HER / 8 HER / 9 HER

1 HER / 2 HER / 3 HER / 4 HER / 5 HER

1 HER / 2 HER / 3 HER / 4 HER / 5 HER / 6 HER / 7 HER / 8 HER / 9 HER 

1 HER / 2 HER / 3 HER / 4 HER / 5 HER / 6 HER / 7 HER / 8 HER / 9 HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg