ALT DU TRENGER FOR EN LITT BEDRE KARANTENETID

Reklame | annonselenker Nelly

Nå har jeg satt sammen det som for meg er omtrent alt man kan bestille seg hjem for å få en litt bedre tid i karantene eller isolasjon. Det er viktig å huske på de små gledene om dagen og her føler jeg at jeg har funnet en god del som kan bidra til nettopp det 🙂

Det passer ikke akkurat dårlig at Nelly har 20% på hele siden, pluss at de har et ekstra tilbud hver eneste dag så her kan man gjøre noen gode kupp. Sjekk ut hele tilbudet her.

1 HER / 2 HER / 3 HER / 4 HER / 5 HER / 6 HER / 7 HER

Et deilig koseantrekk er faktisk et must have i disse dager. Jeans og skjorter er lagt bort til fordel for joggebukse og hettergenser, i alle fall hjemme hos meg. Jeg har begge genserne og buksen selv og de er så gode! Genseren til høyre har jeg faktisk i fire farger så det er en favoritt her hos meg.

Duftlys er en liten glede når man er stengt hjemme i egen leilighet, det skader ikke med et sprut parfyme, og om du vil kan du jo lage et lite album av denne tiden! Jeg tenker det hadde vært sykt gøt å se tilbake på selv tiden i seg selv ikke der den morsomste.

1 HER / 2 HER / 3 HER / 4 HER / 5 HER / 6 HER / 7 HER / 8 HER

Man trenger ikke ligge på latsiden (selv om det også er helt lov) og det er my treningsutstyr du kan bestille hjem på døren! Tenk så mye mer ud kan gjøre med noen strikk og vekter. Her er det masse forskjellig du kan velge mellom og se hva du kan få bruk for. Et hoppetau er faktisk sykt effektivt!

 

1 HER / 2 HER / 3 HER / 4 HER / 5 HER / 6 HER / 7 HER

Selvpleie! Jeg elsker selvpleie. Ansiktsmasker, hårfjerning, kurer, selvbruning, alt som har med selvpleie å gjøre er fantastisk. Nå har du kanskje tiden, så bruk den på å pleie deg selv og ta vare på hud og hår. Jeg har selvbruningen fra Australian glow selv og den er så god! Samme med serumet fra Komoerbi og ansiktsmasken fra Garnier. Det andre har jeg ikke prøvd enda, så tips meg om dere bestiller og liker det 🙂

 

1 HER / 2 HER / 3 HER / 4 HER

Spill! Hvis du bor sammen med noen andre er det gøy å kunne spille. Jeg synes spill nummer en ser veldig gøy ut og tror faktisk jeg må bestille meg det. Domino er jo perfekt for deg som sitter alene akkurat nå! Det er mange andre spill man også kan bestille fra for eksempel Ark.

Det er også mange lokale butikker som tilbyr hjemkjøring av varer så det er ikke dumt å sjekke ut hva dine favoritter i byen kan tilby 🙂 Her i byen vet jeg at både frisører, hudpleie, interiør og mat leveres på døren så langt det lar seg gjøre av de flotte ansatte som stiller opp så godt de kan!

4 kommentarer
    1. Jeg bor rett ved deg og så snappen din om rådyr! Det bor 3 rådyr i heia der 🙂 Veldig søte! Pleier å være i hagen vår noen ganger 🙂

    2. Med tanke på at min mann nettop er blitt permittert så er det ikke tid for å shoppe. Veldig mange som går igjennom det samme nå,så det å bruke koronna situasjonen til å reklamere for shopping er unødvendig🤦

      1. Så leit å høre, håper det ordner seg raskt <3 Folk er i veldig forskjellig situasjon, og jeg kjenner veeeeldig mange som bruker tid på nettopp nettshopping så i stede for å kjøpe masse unødvendig er det jo greit å kjøpe noe man faktisk kan få bruk for i denne situasjonen 😀 Jeg har til og med fulgt mine egne tips og klikket hjem noe av dette.

        Så er det jo slik at jeg også gjerne vil klare meg gjennom koronatiden og når annonser blir utsatt på ubestemt tid er dette en måte for meg å faktisk tjene penger til livets opphold 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg