ALDRI HA SEX IGJEN, BARBERE BORT HÅRET OG LEVE EVIG

Reklame | annonselenker Nelly

Hei, dere! I dga har jeg lagt bloggen helt bort. Det er null kreativitet igjen i hjernen og da er det ikke nødvendig å sitte hjemme forå stirre på en skjerm og håpe at noe magisk skal skje. I stedet dro jeg på trening gikk for å hente en pakke, dro hjem og vasket hele leiligheten, brettet sammen rent tøy, gikk til byen og handlet litt nødvendigheter som tøymykner (oppdaget at jeg har brukt flytende vaskemiddel i den tro om at det var tøymykner), håndsåpe og slike ting før jeg dro hjem og startet på middagen.

Digg dag sånn sett. Dårlgi dag jobbmessig. Heldigvis spurte jeg dere om hjelp og dere har gitt meg en god del dilemmaer jeg har svart på. Gøy!

GENSER NA-KD / SKJØRT HER / KÅPE HER / SKO HER

Hår som negler eller negler som hår?

Æsj, æsj, æsj. Måtte blitt hår som negler, men æsj.

Oslo eller Kristiansand?

Akkurat nå velger jeg Kristiansand.

Katt eller hund?

Elsker begge, men går for hund.

Aldri kjøpe sminke eller aldri kjøpe klær igjen?

Aldri kjøpe sminke. Klarer meg fint uten, men klær er kjekt å ha.

Aldri mer pizza eller taco?

WOW, denne var vanskelig. Hvorfor gjør dere dette mot meg? Jeg elsker taco, men jeg elsker også pizza. Vet dere hva? Dette er sykt, men akkurat nå trir jeg at jeg velger aldri mer taco. Grusomt.

Døv eller blind?

Døv, jeg setter så stor pris på synet mitt.

Leve evig eller være ung resten av livet?

Være ung resten av livet. Jeg tror det hadde vært grusomt slitsomt å leve evig.

Aldri klippe håret eller barbere vekk alt håret hver måned?

Aldri klippe håret, hallo liksom.

Badekar eller dusj?

Hvis badekaret har dusjhode så hadde jeg tatt badekar. Jeg må jo få dusjet ordentlig.

Europa eller Amerika?

Europa.

Aldri spise smågodt eller aldri ha sex igjen?

Wow, denne var faktisk veldig vanskelig. Åherregud, jeg vet ikke. Det hadde vel vært best for helsa å holde seg unna godis, men hallo godis er så godt. Dette tror jeg faktisk er den vanskeligste. Det er smågodt da så jeg kan fotsatt spise sjokolade for eksempel. Okei, det blir aldri smågodt igjen.

Netflix eller Viaplay?

Netflix.

Fingre som tær eller tær som fingre?

Jeg hater tær så det må bli fingre som tær, haha.

En kveld ute på byen med venner eller Netflix og chill med kjæresten?

Netflix og chill med kjæresten. Jeg hater egentlig å dra på byen, haha.

Aldri reise eller aldri kjøpe klær igjen?

Aldri kjøpe klær igjen. Lett! Tenk så mange steder av verden jeg har igjen å oppleve. Klær kan man arve, sy om og slike ting så det ordner seg.

Sex med et nært familiemedlem eller aldri sex igjen?

Æsj, aldri sex igjen.

Stratosdyr eller Pepsi Max?

Stratosdyr, lett!

 

4 kommentarer
    1. Hei Andrea😊

      Jeg ville bare si at jeg syns du gjør en så bra jobb med blogg og instagram- alltid like gøy å følge med på hva du gjør og masse fint innhold. Lurer på hvilken str har du i genseren med tiger på fra nakd? Den er jo litt stor og oversize og lurer på om den er det i small eller om du har gått opp på str😊
      Ønsker deg en god helg og gleder meg til oppdateringer fra London😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg