TING JEG VIL GJØRE I AUGUST

KJOLE NORR / VESKE NUNOO / SKO REBOOK

🌼 Dra på besøk til Oslo. Jeg vil egentlig ikke reise, men jeg savner gjengen min. Jeg har lyst til å ha en langhelg i Oslo så jeg rekker å møte alle! Jeg vil henge med mine gamle arbeidsvenninner, jeg vil ha vinkveld med gjengen og nyte det å være rundt mine aller beste. Så hvis jeg får tid og overskudd så kjenner jeg at det er på tide med en tur til hovedstaden.

🌼 Skalldyrfestivalen. Jeg vet omtrent ikke hva det er jeg skal på, men Morten er der typ hvert år så i år blir jeg med! Det er i Mandal, det er musikk, det er masse folk og det blir sikkert veldig moro så lenge det er varmt og godt ute.

🌼 Begynne med personlig trener (igjen). Jeg har min første time igjen midt i august og det blir nok bra. Nå føler jeg egentlig at jeg er litt back on track med bootcamps og det er veldig morsom trening. Allikevel så trenger jeg fortsatt hjelp til å komme i gang på egenhånd og da trenger jeg et opplegg, så vi får se hvordan det går!

🌼 Male det nye gjesterommet. Yeeeei! Morten og jeg byttet soverom fra det største til det nest største. Jeg likte viben til det rommet så utrolig mye bedre. Det er lyst og fint og ligger lenger fra utgangen så det er ikke like mye bråk. Planen nå er å male det som har blitt det nye gjesterommet i lysere farger, lignende det vi har byttet til. Så får vi som om vi ender opp med å bytte tilbake, haha. Jeg vil egentlig gjøre det om til et stort walk in closet på sikt…

🌼 Få 100% ordning på kontoret. Jeg vil flytte alt vi ikke bruker jevnlig ned i boden. Nå er kontoret like mye roterom som det er et kontor. Det går ikke an å sitte der og jobbe for å si det sånn. Jeg hadde gjort det så fint, men plutselig var det fullt av esker og rot igjen. Det skal fikses så det faktisk kan brukes som det skal, nemlig som et arbeidsrom.

🌼 Planlegge turen jeg skal på i september. Det blir så kult! Jeg skal fortelle dere om alt sammen når jeg har full kontroll, men det mangler enda et par detaljer. Jeg skal reise med en venninne til et deilig og eksotisk sted om jeg aldri har besøkt før. Det blir så gøy!

🌼 Langtur i bymarka. Vi prøvde oss på byrmarka rundt, men det begynte å regne så vi gjorde den litt kortere og endte opp med en tur på 16 kilometer. Ikke dårlig, men vi skal prøve å gjennomføre hele runda som er på 20 kilometer! Jeg vil også gå masse mindre turer, gjerne sammen med Laban. Det er litt ekstra koselig med bebbis på tur.

🌼 Bestille og henge opp bilder i stua. Jeg har fått et par, men jeg mangler fortsatt bilder til veggen bak sofaen. Nå har jeg i hvert fall bestemt meg så det er bare å bestille. Jeg tror det blir veldig kult. Nå må vi bare finne ut hva vi skal gjøre med den nye veggen i gangen, kanskje bilder der også?

🌼 Sjekke flybilletter til New York. Wiiii, jeg reiser dit med Marte i mai og gleder meg helt utrolig mye. Jeg tror ikke dere skjønner hvor stort dette er for meg. Jeg har hatt lyst til å reise til New York siden jeg gikk på ungdomsskolen tror jeg, i hvert fall videregående og det begynner å bli noen år. Jeg trenger å booke flybilletter asap så jeg er 100% sikker på at dette blir noe av, haha. Ååå tenk at jeg skal vandre nedover Manhatten og gå over Brooklyn Bridge, shoppe i vintage butikker og drikke prosecco på takterrasser.

🌼 Bli bedre i knærne så jeg kan begynne å løpe igjen. Jeg sliter noe veldig med knærne mine og har gjort det en god stund. Det er så synd fordi mine to favorittgreier å trene er løping og styrke på bein. Jeg hater jo å trene overkropp, hehe. Nå har jeg begynt med fysioterapi og selv om det er svindyrt så må det faktisk gjøres. Jeg trenger å bli frisk så jeg kan løpe!

🌼 Gå tur til Kjeragbolten. Morten og jeg dro til Preikestolen tidligere i år (samme dag som vi fikk vite at leiligheten ble vår faktisk) og det var en så fin tur. Vi har snakket om å dra til Kjeragbolten også, så jeg håper vi får til det i løpet av august. Det tror jeg skal gå bra, vi har ingen store planer noe som åpner opp for turer som det.

12 kommentarer
    1. Ja, New York anbefaler jeg virkelig 😍 jeg var der i 2012, det var ni dager. Vi tok buss til alle bydelene for å se, musical (løvenes konge på Broadway), Central Park, Rockefeller Centre Times Square, High Line, fine shopping muligheter som Bloomingdales, Macy’s, Soho osv. Vi var også i Grand Central Terminal, utenfor leiligheten til Friends 😍 vi var også å spise i Chinatown og Little Italy. .

        1. Men jeg fikk faktisk sjokk at de har spilt inn mesteparten i LA av Friends. Men leiligheten er i New York. Man ser alle stedene der SATC og Gossip Girl er spilt inn. Plaza hotel på Fifth avenue osv.

    2. Höres ut som en fiiin August! 😀 Kjenner jeg gleder meg til å se å höre om reisen i September! Yeeei! <3

    3. Hei! Jeg er ganske ny på treningsfronten og er i dårlig form. Idag gjorde jeg 50 knebøy, 30 lunges, 30 i pushups stilling bare at jeg tok på skuldrene, samt gikk en kort tur. Ble drit sliten lol, men er dette bra? Ble jo 110 repetisjoner så.. men føler at alle andre gjør mye mer og at dette bare er lett. Pls hjelp haha, ser opp til deg:)

    4. Kjeragbolten skal/kan ikke sammenlignes med prekestolhaiken, bare så du er klar over det. Det er verdt turen, helt fantastisk, men kan ikke sammenlignes i det hele tatt. og ha hansker med 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg