9 TING JEG TENKER PÅ OM DAGEN

Reklame | Annonselenker Nelly

JAKKE HER / SKO HER

💭Jeg har blitt totalt hekta på Quiz Planet som man kan spille på messenger. Jeg spiller det hele tiden. Det startet på toget hjem fra Sørlandet hvor jeg kjedet meg ihjel. Nå spiller halve venngjengen quiz og det er sååå moro.

💭Jeg har også blitt hekta på Solo Super. Nå bytter jeg mellom det og Pepsi Max.

💭Tenk at jeg kanskje skal kjøpe min første bolig. Det er helt sykt.

💭Noe som er litt morsomt er at det er bolig-boom (hehe) blant bloggjentene fra Paradise 2017. Jeg ser at både Isabelle og Martine har kjøpt seg leilighet, mens Sofie og jeg krysser fingrene begge to. Tenk så gøy!

💭På onsdag fikk jeg en skikkelig hyggelig nyhet av en god venninne og jeg er så glad på hennes vegne! Jeg synes det er utrolig gøy når noen nær meg oppnår ting de har jobbet for eller drømt om lenge. Det er så koselig <3

💭Jeg har vært litt rask på avtrekkeren og planlagt reiser helt frem til og med juni i sommer. Hello, nå må du slappe av Andrea. De fleste er heldigvis betalt for allerede, men ja… Februar er foreløpig reisefri og slik skal det forbli.

💭Angående reiser… Jeg har begynt å spare til en veldig kul reise som jeg håper på å få til. Det er snakk om høsten/vinteren 2020 og håpet er å få spart opp nok så Morten og jeg kan reise for å bestige Kilimanjaro og dra på safari! Krysser fingrene.

💭Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke klarer å skjerpe kostholdet mitt. Maten er ganske sunn (som regel), men jeg spiser alt for mye søtsaker. Hvorfor klarer jeg ikke slutte?

💭Det jeg gleder meg mest med hvis vi får egen leilighet er å innrede den akkurat slik jeg vil ha den <3 Vi skal bruke lang tid og finne de helt perfekte møblene slik at leiligheten blir helt perfekt og så det ikke blir alt for dyrt på en gang.

3 kommentarer
    1. Hei. Vil bare si at du har så hyggelige innlegg om dagen. Du er en flink blogger. Ønsker det beste for deg og Morten , klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg