8 TING SOM GJORDE MEG GLAD I DAG

Reklame | annonselenker Nelly

BLUSE HER / BUKSE HER

😃 Advarsel: tidenes I-landsproblem. Jeg gruet meg skikkelig til å spise dagens middag som bestod av stekt ørret med ovnsbakte grønnsaker. Jeg er så matlei, men fisken går ut i morgen så jeg måtte spise den i dag… Heldigvis ble det sykt godt og denne middagen var sååååå deilig.

😃 Jeg har funnet en ny favorittbukse. Bukser er noe jeg hater å prøve, hater å kjøpe og egentlig ikke er så fan av å bruke. Det er derfor jeg elsker vår og sommer, da kan jeg gå i skjørt og kjoler hver dag. Uansett, i dag prøvde jeg min nye jeans som var så digg å ha på. Yei! Dere finner den her.

😃 Robotstøvsugeren fikk en ordentlig test i dag og det er helt fantastisk. Da jeg kom hjem i stad var klesvasken ferdig, middagen skulle begynnes på, Trulte måtte ut og vi skulle helst støvsugd. Det gikk så bra fordi min nye bestevenn iRobot tok seg av støvsugingen, Morten luftet Trulte og jeg hang opp klesvask. Jeg elsker robotstøvsugeren min!

😃 Jeg fikk mer informasjon om reisen jeg skal på i helgen og jeg gleder meg så mye! Jeg er veldig spent (som alltid) fordi jeg ikke kjenner noen andre som skal, men jeg tror det blir veldig moro. Det virker som om opplegget blir ganske kult, jeg forteller mer når jeg vet mer.

😃 Hårvideoen jeg har jobbet med er endelig ferdig! Det blir litt tekniske problemer, men nå er den lastet opp til YouTube og ligger klar til å vises frem på søndag. Jeg fikk masse inspirasjon selv så jeg håper dere kommer til å like den.

😃 Håret mitt er så medgjørlig om dagen. Det er rett og slett helt fantastisk. Det er så mykt og godt, krøllene blir akkurat som jeg vil ha dem og det ser faktisk lengre ut selv om jeg klipte det sist jeg var hos frisøren. Det er noe å glede seg over det!

😃 Det er endelig fint vær i Kristiansand og det skal holde i flere dager! Altså det er gull for meg som foretrekker bilder ute. Nå er det perfekt bildevær og jeg fikk endelig tatt noen nye i dag. Jeg må bare utnytte hver eneste dag fremover nå til å dra med meg Morten rundt for å knipse litt.

😃 Jeg kom meg på trening og fullførte dagens økt selv om jeg sleit helt enormt. Formen var ikke på topp i helgen og jeg tror det satt i litt enda. Jeg skulle ha fire runder, men vurderte å gi meg etter to fordi det gikk så trått. I stede bestemte jeg meg for å gjennomføre og heller ta de pausene jeg trengte underveis. Sååå deilig etterpå!

4 kommentarer
    1. Kan jeg spør hvilken størrelse du valgte i jeansen? Generelt er jeg en 36/38 i klær, så usikker på om den er stor eller liten i str.

    2. Hei!
      Jeg vet ikke om dette i det hele tatt er greit å spørre om, men hvilken størrelse har du genseren i? Har så utrolig lyst på den og bruker nok samme størrelse som deg.
      Ha en fiin kveld!
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg