8 TING JEG VIL GJØRE I MAI

Reklame | Chiquelle - annonselenke ARKET

TOPP OG GENSER CHIQUELLE – BUKSE ARKET HER

Feire 17. mai 🇳🇴 sammen med gode venner! Dette gleder jeg meg skikkelig til og jeg er evig takknemlig for at det går an å samles en liten gjeng på nasjonaldagen. Jeg er så glad i 17. mai og for meg er det viktigste å kunne samles til en deilig frokost/brunsj og bare ha det hyggelig sammen. Det som faktisk er deilig i år er at man kan starte litt senere enn vanlig fordi det ikke er noe å rekke, så kommer jeg til å føle meg enda litt freshere tipper jeg. Altså så gira på å finne frem bunaden igjen og nyte det som er en av de beste dagene i året!

Bursdagsfeiring for gode venner 🎂 Jeg har så mange venner som har bursdag i mai, egentlig fra mai til og med juli. Da er det liksom fullt bursdagskjør i gjengen min da. Nå blir det også litt annerledes fordi vi er mange i den gjengen, men en slags feiring blir det forhåpentligvis uansett. Det blir superkoselig, er så glad i bursdager. Og jeg får brukt en av de fine kjolene mine, haha!

Tidlig sommerferie på sørlandet ☀️ Vi tar oss en ferie allerede i slutten av mai. Vi skal nemlig i et bryllup her i starten av juni og vil gjerne få litt tid her når vi først skal ned til en slik anledning. Så vi blir først en stund i Kristiansand for å være med pappa og besøke venner, så kjører vi videre til Lindesnes for bryllupet. Det blir så digg!

Løpe et halvmaraton 🏃🏼‍♀️ Hehehe, hvorfor sier jeg sånt høyt? Jeg har sagt at jeg vil løpe at halvmaraton igjen og nå har det gått noen måneder uten å ha et treningsmål så jeg tenkte det var på tide med en skikkelig utfordring igjen. Det er jo litt mer motiverende å trene hvis man trener mot noe.

Utforske minst to nye tursteder i Oslo 🌲 Må bare bruke anledningen nå som jeg har tilgang på bil! Jeg vil teste ut flere tursteder og oppdage nye perler i Oslomarka, kanskje de som ikke er like lett å komme seg til med kollektivt fordi jeg orker jo ikke mye styr.

Få regulering på plass 🦷 Wiiii! Skinnene mine har kommet til tannlegen så neste fredag, om nøyaktig en uke skal jeg dit for å sette de på plass. Jeg er så spent. Jeg har hatt litt noia den siste uken og tenkt “herregud, nå har du brukt alt for mye penger”, men så kjenner jeg jo at det virkelig er verdt det. Så jada, fra neste fredag blir det Invisalign-regulering i ca 16 uker.

Ha vinsmaking hjemme med gode venner 🍷 Vi har kommet på en så god idé! Okei, egentlig stjal jeg idéen fra Rebecca Stella. Hun snakket om den i podcasten med Vanessa Linblad, elsker den podden. Vi er fire stykker (fordi det er ganske safe hvis de strammer inn igjen) som skal ha vinkveld en gang i måneden hvor vi velger ut ett land, så skal alle kjøpe en vin fra det landet. Vi bytter på å hoste og den som hoster skal gjerne dekorere og i hvert fall lage en middagsrett fra det landet! Det blir så gøy. Så skal vi helst kunne litt om vinen vi tar med og smake på alle fire. Skikkelig koselig opplegg!

Handle i vanlige butikker igjen 😭 Altså bare det å gå på Normal.. Det er så mange ganger jeg har tenkt sånn “åh, trenger tannkrem og håndsåpe jeg drar på Normal”, men det er jo stengt. Ikke krise akkurat for man får jo tak i sånt på matbutikken, men jeg elsker Normal og det er SÅ billig. Mm, så jeg gleder meg til å ikke måtte tenke så mye hvis det er noe jeg trenger, men kunne gå ut og kjøpe det som vanlig.

0 kommentarer

Siste innlegg