8 SKJØNNHETS-FAVORITTER

Reklame | annonselenker LYKO

Hei, fineste dere! I dag tenkte jeg å dele åtte av mine skjønnhetsfavoritter med dere 🌸 De siste årene har jeg virkelig lagt min elsk på hudpleie og det ser dere nok her fordi fire av de åtte er hudpleieprodukter. Jeg er så glad i å teste nye ting, men alle disse produktene har vært favoritter i ganske lang tid nå. BB creamen til Camilla Pihl er så god og jeg endte opp med å kaste all annen foundation og kun bruke den når jeg følte for mer dekk. Dere burde også teste glow primeren fra samme merke!

  1. Clarins double serum her 2. Ole Henriksen øyekrem her 3. Ole Henriksen cold plunge pore mask her 4. Ole Henriksen skrubb her 5. Joico blonde life shampoo her 6. Joico body shake her 7. Camilla Pihl BB cream her 8. Giorgio Armani sí parfyme her.
5 kommentarer
    1. Om du er opptatt av hudpleie ønsker jeg å komme med noen tips til deg.
      Skrubben fra Ole Henriksen er veldig «strippende» for huden. Generelt fysisk skrubb er for tøff behandling for huden i ansiktet. Anbefaler deg å teste kjemisk peeling istedenfor. Jevnt over inneholder også OH sine produkter ekstrakter og «parfymer» (spesielt sitrus) som man ikke burde påføre huden daglig. Brukte selv OH før, og var super fornøyd til jeg lærte hva de ulike ingrediensene kan gjøre med huden over en lenger periode, og at ingrediensen ikke gjorde så mye for huden som produktbeskrivelsen vil ha det til. Det kan føre til at huden din mister sin naturlige fuktighetsbarriere, og at man blir mer sensitiv.
      Uten å oppfattes som krass, burde du lese deg opp på ingrediensene i de produktene du anbefaler. 🙂
      Ønsker deg en fortsatt fin kveld! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg