8 FORDELER MED Å VÆRE SINGEL

Reklame | annonselenker Monki

JAKKE HER / BUKSE HER

Vet dere hva jeg hadde mye av før? Litt sånne for og imot-innlegg. Jeg hadde et innlegg for, og noen dager senere eller kanskje uken etter så kom det et mot-innlegg. Det er det lenge siden jeg har hatt, men i dag har det kommet litt tilbake til meg. Først ut er åtte fordeler med å være singel!

Slapp av, jeg savner ikke singellivet og alt går bra med Morten og meg. Allikevel så hadde jeg det ikke akkurat veldig fælt da jeg var singel. Jeg trivdes faktisk ganske bra med det, og for å strekke ut en liten hånd til dere single der ute så tekte jeg å dele åtte punkter som kan sees på som fordeler med å være singel.

Du styrer absolutt alt i ditt eget liv. Du trenger faktisk ikke ta hensyn til noen andre enn deg selv når du gjør dine valg. Vil du reise avgårde og studere i utlandet et år? Kjør på! Vil du se favorittfilmen din hver eneste kveld? Det kan du. Du er helt fri til å gjøre absolutt hva du vil når du vil.

Flørting. Personlig er jeg ikke akkurat en veldig flørtet person, men jeg må jo innrømme at det var litt gøy innimellom. Hvis man liker å flørte så er det jo absolutt en fordel å være singel. Da kan man flørte med omtrent alle man møter og kose seg med det.

Du kan ta all plass du vil i sengen. Aaah, jeg pleide å ligge på skrått over hele den store dobbeltsengen min, haha. Man trenger ikke tenke på noen andre, man kan ha så mange eller så få puter i sengen som man vil og bare nyte.

Du har enda den spennende nyforelska tiden i vente. Den spenningen når man begynner å holde på med noen man virkelig liker, og etter hvert når man kommer inn i den nyforelska perioden. Det er det beste! Det kan du vente deg som singel, i motsetning til vi som er i forhold og er forbi den perioden 🙁

Ingen legger seg opp i om du spiser en boks is og en plate melkesjokolade til kvelds. Hehe, her er det bare å kose seg. Vil du spise kake til middag kanskje? Kjør på, her er det ingen som bryr seg. Hatt en dårlig dag og trenger en boks med is for å trøste deg? Vel, sett på en grinefilm og kos deg med isen din.

Masse tid til venner. Det er jo ikke sånn at man har en kjæreste å bruke tiden på, noe som gir deg masse tid til å henge med vennene dine! Hver dag, hver uke. Vennetid! Dra på byen sammen, lag middager sammen, ligg på sofaen uten å snake sammen, dra på café, ha sleepover, hva enn du vil!

Leiligheten eller huset kan være skinnende rent 24/7. Aaaah så deilig å ikke ha noen som roter rundt. Når du er singel velger du selv hvordan du vil ha det og det er jo lettere å holde det rent og ryddig når man er en person i stede for to.

Det er ingen som bryr seg om du ikke vokser deg på en måned eller to. Nope, gro en busk hvis du vil. Det er ingen som kommer til å legge seg borti det (hehe). Da jeg var singel kunne jeg gå lenge uten å shave leggene, men nå føler jeg meg ikke veldig flott hvis jeg kutter opp leggen til kjæresten med de harde, stikkende hårene som gror ut fra min ikke nyshavede-legg. Det slipper du som singel å tenke på!

 

Har dere noen andre fordeler å dele? Skriv gjerne i kommentarfeltet og følg med, snart kommer motinnlegget hvor jeg deler åtte fordeler med å ha kjæreste!

 

5 kommentarer
    1. Åh, den flørtingen er noe jeg spesielt savner. Haha! Men så har jeg det jo ganske bra med samboeren min også. Kult innlegg!

    2. Tror du fikk med den meste der altså! Göy! 😉 Vet du… Jeg begynte å stusse på om vi så samme sesong av Love Island UK, for jeg kjente ikke igjen navnene du nevnte! Haha! Og det var det en grunn til! Jeg har sett sesong 4! Haha! Så nå må jeg vel ordne meg sumo da, for å se sesong 5! 😉 Jeg er ikke så alt for opplyst på sånne ting skjönner du, huff! Har kun sett sesong 4 UK, Sesong 1 Danmark, Sesong 1 Australia ooog Norge da seff! 😉
      Jaja, da har jeg en sesong til å se frem til da värtfall! Yeeei! Du er rååå! Klem <3

    3. ahh den nydelige cardiganen du hadde på deg på snap igår!? hvor er den mulig å oppdrive? har lett etter lignende i en evighet! Takk uansett! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg