7 GRUNNER TIL AT JEG GLEDER MEG TIL Å BLI FERDIG

🛠️ Nummer en på denne listen er selvfølgelig at jeg får et nytt og kjempefint kjøkken. Vi har bestemt alt selv og nå blir det akkurat slik vi vil hva det. I stede for å være et sted jeg vil tilbringe minst mulig tid, så blir det et sted jeg kommer til å kose meg på. Det er fantastisk!

🛠️ Slutt på kaoset. Jeg er en person som påvirkes veldig av omgivelsene mine. For eksempel klarer jeg ikke å være på opp hvis det er rotete og kaotisk rundt meg. Vanligvis har vi det ganske så strøkent og jeg må være så ærlig og si at denne tiden har vært ganske slitsom. Vi har sett tv-skjermen bak et tårn av esker, det er hybelkaniner og helt grusomt her nå. Det klør i fingrene etter å shine hele leiligheten så den er 100% slik jeg vil ha den. Snart, Andrea… Snart.

🛠️ Jeg kan si farvel til Toro, Fjordland og takeaway for en stund. Jeg må innrømme at det var litt digg i starten, men nå vil jeg virkelig kunne lage min egen mat. Det er ganske begrenset med vegetarvennlige ferdigretter der ute, og nå begynner jeg å bli temmelig lei av micromat. Takeaway blir svindyrt i lengden så det kommer til å merkes på lommeboka at denne tiden er over.

🛠️ Hverdagen kommer tilbake. Nå består livet mitt av å pusse opp, handle ting til oppussingen, spise ferdigmat, kanskje trene hvis vi har tid den dagen og å sove. Vi har som regel gjort noe fra morgen til kveld. Her om dagen la vi oss klokken ti og var helt utslitt begge to. Jeg gleder meg til å kunne komme tilbake i rutiner, fokusere på jobb og det sosiale. Det skal bli ordentlig godt!

🛠️ Endelig kan jeg lage digg mat og spise lavfodmap igjen. Det aller første jeg skal gjøre når kjøkkenet blir ferdig er å ha en skikkelig tacokveld. Det skal ikke spares på noe, alt av tacoting skal med og jeg skal spise meg god og mett. Så skal jeg tilbake til å lage deilig lavfodmap middager, min deilige havregrøt og kose meg på kjøkkenet. Endelig slutt på vondt i magen!

🛠️ Jeg trenger ikke dra på IKEA på veldig lenge. Ikke misforstå, jeg elsker IKEA, men tre turer på en uke hvor to av dem var på flere timer er litt mye. Så er jeg en smule lei av å sette sammen IKEA-møbler for øyeblikket, haha. Dessverre skal vi snart begynne på kontoret så da er det på’n igjen…

🛠️ Når kjøkkenet er ferdig betyr det at det er veldig kort tid igjen til det store skjer! Det er det som får meg til å ikke gi opp og legge ut resten av kjøkkenjobben på “mitt anbud”. Når det er ferdig (ut ifra våre beregninger) så er det bare noen dager til det jeg virkelig venter på skjer!

 

0 kommentarer

Siste innlegg