7 GRUNNER TIL Å ELSKE HØSTEN

Reklame | annonselenker Nelly

KJOLE HER / VESKE HER / LIGNENDE SKO HER

🍁 Det er en slags ny start. Tilbake til skole, tilbake til jobb og rutiner. Det er en helt ny årstid, luften er friskere og jeg får mer følelsen av ny start nå enn hva jeg gjør første januar. Så jeg tenker at det er gull verdt å omfavne den følelsen, bruke den for alt det er verdt til å gi nye sjanser, sette inn et ekstra gir og gå for det man vil ha!

🍁 Høstmote! Jeg elsker høstklær og det er en av grunnene til at høsten er min favorittårstid. Nå kan vi endelig finne frem de lange kåpene, store boblejakkene og skinnjakken kan endelig brukes uten at “klamhet”. Ullgensere, bukser i skinnimitasjon og boots. Aaah, elsker elsker elsker.

🍁 Muligens den beste årstiden å gå tur på. Jeg synes i alle fall det. Det er ingen andre årstider som gir meg mer lyst til å snøre på turskoene og komme meg ut i skog og mark. Jeg tror det er kombinasjonen av luften og fargene. Alt er så friskt!

🍁 Høsten er tiden for kosemat. Når jeg sier kosemat mener jeg supper, haha. Høsten er årstider for deilige varme supper, husmannskost, alt med potet og tapas!

🍁 Rødvin, brettspill ost og kjeks. Det finnes vel ikke en bedre tid for å samle gode venner til en ost- og vinkveld enn på høsten. Mørket kommer tidligere, man tenner masse lys og koser seg med deilig snacks og drikke sammen med folk man er glad i. Ja og ikke minst brettspill! Jeg slenger det inn sammen med ost og vin her jeg, funker jo veldig bra sammen det.

🍁 Storbyferie! Av en eller annen grunn forbinder jeg høst med storbyferie, haha. Er det bare meg? Man vil jo kanskje ikke bruke sommeren på å traske rundt mellom høye bygninger, men høsten er perfekt for det! De to siste årene har jeg dratt til Barcelona, noe som har vært fantstisk fint på høsten. I fjor var jeg også i Gdansk! Dette året blir det Stavanger, men det funker veldig fint det også. Så kanskje ta deg en ferie til en ny by og nyt høsten der?

🍁 TV-serier. Etter en kjedelig sommer tv-messig begynner endelig favorittporgrammene igjen! Reality, nye serier slipper, de faste koselige programmene på Side om side, nytt på nytt osv. For meg er side om side et sikkert tegn på høst og jeg klarer nesten ikke vente til det starter igjen!

6 kommentarer
    1. Elsker også side om side, men de fikk ikke spilt inn sesongen i vår pga corona så d er utsatt til våren, såå side om side kommer ikke nå i høst:(((

    2. Høsten er en fin årstid 🙂 Fine bilder!!
      Når du og Morten var innom senteret en tur husker jeg du nevnte at du endte opp med nytt service, har du lyst til å fortelle/dele litt om hvor de er fra? 🙂

    3. Skikkelig fint bilde av deg! Enig i at det er mye koselig med høsten! Jeg ble også litt trist da jeg leste at det ikke kommer noe nytt fra side om side før til neste år!!! 🙁 Men heldigvis er det mye annet bra å se da! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg