6 POSITIVE TING MED Å FLYTTE TIL EN NY BY

Reklame | annonselenker Nelly

KJOLE HER / BELTE SHEIN / SKO HER

Det begynner å bli en stund siden, men jeg skrev et innlegg hvor jeg fortalte om de negative sidene ved å flytte til en ny by. Nå er det ikke slik at det kun er negativt, så jeg tenkte å dele de positive sidene ved å flytte til et nytt sted med dere!

🏙️ En ny start. Noen ganger kan det være godt å starte litt på nytt. Å flytte til en ny by innebærer et nytt hjem, nye rutiner og ofte en helt ny hverdag. Det har man kanskje godt av av og til for å utfordre og pushe seg selv litt i det som fort kan bli en gjentakende hverdag.

🏙️ Alt er nytt og man har alltid nye steder å teste ut. Det er så moro! Uansett hvor mye du kjeder deg så har du faktisk alltid noe å finne på fordi det er så mange nye steder å utforske. Du kan bare vandre rundt i den nye byen din, gå deg bort, finne veien tilbake, slå deg ned på en benk, teste alle restaurantene som finnes og bare oppleve alt for første gang!

🏙️ En utfordring. Det er jo uten tvil å flytte til en ny by, særlig om man ikke kjenner så mange der fra før. Man har godt av å utfordre seg selv litt og bryte litt opp i hverdagen.

🏙️ Man kan oppdage ting man ikke visste man likte. Kanskje det er en hobby du aldri har vurdert å teste ut, men som er kjempepopulær blant folk på din alder i din nye by? Kanskje du blir kjent med noen som gjør noe du ikke har prøvd før, spiser mat du ikke har spist før, handler på steder hvor du aldri har handlet eller trener en form for trening du aldri har testet, og kanskje du ender opp med å elske det! Gøy!

🏙️ Masse ny, digg mat (elsker mat). Hallo, du er på et helt nytt sted og det finnes utallige restauranter og caféer som du aldri har prøvd før. Dette er en perfekt unnskyldning for å spise ute hver eneste dag (neida, joda). For en matelsker som meg er det faktisk noe av det beste, særlig her i Kristiansand hvor de har fantastisk mye digg mat.

🏙️ Nye venner og nye bekjentskaper. Det er jo veldig hyggelig å få nye venner og det er man faktisk aldri for gammel til å få. Det er kanskje litt vanskelig og litt skummelt, men når du først blir kjent med nye hyggelige folk så er det jo faktisk bare gøy!

 

12 kommentarer
    1. Enig i mye, men synes kanskje du har blitt litt vel listeblogger…. Det er ikke så kult, og spesielt ikke kreativt, slik bloggerne bør!

      1. Har alltid hatt en del lister, som jeg skrev i det første listeinnlegget på en stund så hadde jeg masse av dette før og nå ville jeg ta det litt tilbake 😀 Jeg synes personlig jeg har en variert blogg, men til tider blir det kanskje litt mye av noe ja. Sånn vil det nok alltid være, riktignok periodevis. Nå reiser jeg til Bali og der blir det nok mindre lister 🙂

    2. Og man blir tydeligvis også sykt pen! Du har alltid vært pen, men herregud, nå er du jo helt amazing!

      og noe helt annet: Leste om mageproblemene dine i 2018 (jeg googlet fordi jeg sliter med det samme!), fant du noe svar på hva det var?

      Keep up the good work 🙂

          1. Skal egentlig følge lavfodmap dietten i åtte uker før jeg kan begynne å introdusere en og en matvare i kostholdet mitt igjen, men jeg har slurvet litt så må begynne på nytt når jeg kommer hjem fra Bali 🙂 Vil ikke anbefale å begynne på noe før du har fått sjekket ordentlig hos legen!

            1. Ok tusen takk for svar 🙂 Lykke til, skriv gjerne mer om det på bloggen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg