6 BASISPLAGG DU TRENGER I SKAPET

Reklame | alle lenker er annonselenker

En god basegarderobe kan redde en hvilken som helst kleskrise! Her er seks plagg jeg alltid lener meg på om jeg ikke finner noe å ha på meg og som jeg alltid vil ha som en del av min garderobe. En oversized skjorte, Basic t-skjorte, vide dressbukser, en strikkagensere og en oversized blazer. Alt dette kan kombineres sammen og ikke minst brukes til omtrent alt annet!

Hva med å bruke en blazer over en sommerkjole eller en basic skjorte til et kult skjørt? Du kan enkelt style opp dressbuksen med en kul bluse eller bruke den enkle t-skjorten til paljettbukser. Man kommer så langt med enkle plagg som kan brukes igjen og igjen.

OVERSIZED SHIRT / BASIC T-SHIRT / BLACK PANTS / BEIGE PANTS / KNIT / OVERSIZED BLAZER

0 kommentarer

Siste innlegg