50 SPØRSMÅL OG SVAR

Reklame | annonselenker Nelly & H&M

GENSER HER / BUKSE HER

1. Hvor gammel er du om 5 år? Dette orker jeg ikke svare på 😭😭😭😭 Da er jeg 31… 31!

2. Hvem har du vært sammen med i minst to timer i dag? Morten

 3. Hvor høy er du? 168 cm

4. Hvilken film så du sist? Jeg så en ny Netflix-julefilm. De kommer hvert eneste år og ofte er de veldig dårlige… Men i fjor oppdaget jeg Klaus som ble en favoritt så nå gir jeg alle en sjanse. Denne var dog ikke så veldig bra etter min mening, men helt ok. Høytidelig din er den norske tittelen. Dere kan jo se og gjøre opp deres egen mening.

5. Hvem ringte du sist? Jeg ringte en god venninne av meg for å spørre om hjelp til baking. Jeg er så dårlig på å bake. Heldigvis fikk jeg raskt svar på noe som antakeligvis var et ganske åpenlyst spørsmål. Jeg skulle halvere en oppskrift og lurte på om jeg også skulle halvere gjæren, hehe.

6. Hvem ringte deg sist? Det var pappaen min.

7. Hva stod det på den siste smsen du fikk? Nice. Haha, enkelt og greit. Det var dessverre en melding til pappa, et svar på at han har avbestilt turen vår til Island neste sommer. Det er tvilsomt at det hadde gått, så vi avbestilte før vi måtte betale noe og vente i flere måneder på å få det tilbake. Hvis ting skulle endre seg og det blir helt trygt å reise så kan vi heller booke da. Vi skulle til Island på familetreff, så koselig! Så skulle Morten være med til Island for første gang og vi skulle ha ti dager der. Jaja, vi tar det når det blir trygt igjen ❤️

8. Foretrekker du å ringe eller sende sms?  Sende sms. Jeg hater å snakke i telefonen.

9. Hva er ditt favorittsted? Hmmmm. Jeg vet ikke om jeg har et sted akkurat nå. Alle mulige hytter hvor jeg kan koble av.

10. Hvilket sted foretrekker du minst? Alle steder hvor det er mye folk, særlig folkemengder hvor man står ganske tett som på konserter og sånt. Jeg får skikkelig panikk av det og må alltid stå i utkanten så jeg har en “rømningsvei”. Akkurat det der har jeg veldig store problemer med og vurderer faktisk å begynne i terapi. Jeg klarer ikke gå inn på en full buss liksom, da kommer jeg heller for sent eller avlyser det jeg skal om ikke det er noe annet alternativ. Jeg klarer det bare ikke! Dette er selvfølgelig snakk om en tid uten covid-19, nå hadde jeg i hvert fall ikke gjort det, men av andre grunner.

11. Når så du faren din sist? Han så jeg 27. oktober. Da var han på besøk her og så feiret vi bursdagen min.

12. Hvilken øyenfarge har du? Blå

13. Hvilken julesang er din favoritt? Kurt Nilsen – Stjernesludd og Coldplay – Christmaslights

14. Er foreldrene dine gift eller skilt? Skilt

15. Når våknet du i dag? I dag ringte vekkerklokken 07.00 , men jeg slumret i en god halvtime. Wopsi.

16. Hvor tror du at du befinner deg om 10 år? Drømmen er at jeg befinner meg i et passe stort, nytt hus som Morten og jeg har “bygd selv”. Hvor det er vet jeg ikke, men kanskje på sørlandet? Jeg håper Trulte enda lever og at vi går masse tur, at både Morten og jeg har jobber vi trives og har masse kjærlighet for hverandre. At vi har gode venner rundt oss, mange koselige parmiddager, at jeg lever et aktivt liv og at jeg jobber med noe innenfor sosiale medier eller medier generelt.

7. Hva skremte deg om natten som barn? Masse, jeg har alltid vært litt redd. Jeg var aldri redd for monstre under senga og sånt, men heller for at noen skulle komme inn og rane oss, kidnappe meg, drepe meg eller at det skulle bli krig. Jeg pleide å ha mareritt om at det gikk en mann i gaten utenfor huset vårt og skøyt i lyktestolpene så lyset forsvant og det var starten på et terrorangrep… Tror jeg så litt for mye på nyhetene eller noe sånt, haha.

18. Hvilket siste youtubeklipp fikk deg til å le? Haha si det. Jeg er så lite på Youtube, må prøve å faktisk like det, men jeg er mer på tekst enn video. Hmmm sikkert en av våre egne videoer da, er vel bare de jeg ser på omtrent 😅

19. Hva er din beste egenskap? Kanskje det at jeg er rettferdig. Jeg vil ikke gjøre forskjell på noen,

20. Hva er din verste egenskap? At jeg har kort lunte og blir fort irritert.

21. Sover du med eller uten klær om natten? Nesten alltid uten.

22. Hvor mange puter har du i sengen? Nå har jeg bare to fordi Morten hater puter 🙁 Vil egentlig ha 20.

23. Hva er det rareste du har spist? Kanskje askebrød? Det spiste jeg på en fancy restaurant i Kaunas. Jeg er aldri på fancy restauranter fordi jeg er så skeptisk til fancy mat, men det var ganske godt.

24. Har du stasjonær eller bærbar data?  Bærbar, men jeg drømmer om en stasjonær og et lite arbeidshjørne i den nye leiligheten når den tid kommer.

25. Foretrekker du sko, sokker eller barføtt? Barføtt! Jeg elsker det.

26. Hva hører du på akkurat nå? Ingenting faktisk. Akkurat nå er det helt stille rundt meg. Okei, litt summing fra kjøleskapet.

27. Hvilken iskrem er din favoritt? Ben & Jerry’s half baked, nam nam.

28. Hvilken dessert er din favoritt? Åh, det er en dessert de serverer på en restaurant som heter Mercado her i Kristiansand som er det beste jeg har smakt. Det er typ en browniebunn med noe stivnet sjokolade på toppen, så serveres det med ekte karamell og vaniljeis. Sykt digg!

29. Hva er den største premien du har vunnet? Jeg vant jo 500 000 kroner på Love Island med tanke på at det var jeg som stod igjen med pengekonvolutten, men så stod jeg igjen med 250 000 kroner da så blir vel egentlig det. Det er jo en del 😅

30. Liker du kaffe? Ja! Drikker som regel svart kaffe, men en dobbel cappuccino er det beste.

31. Hva drikker du helst til frokost? Vann, eller en type sukkerfri saft og kaffe

32. Hvem var din favorittlærer på vgs? Læreren jeg hadde i medie- og informasjonskunnskap! Hun var utrolig flink og engasjert, noe som gjorde det enda morsommere å lære.

33. Kan du spille poker? Nei… Jeg tror heller ikke jeg hadde gjort det særlig bra, jeg er så dårlig på å lyve haha. Jeg hadde ikke klart å lure en eneste person.

34. Hva har du spist i dag? Ikke noe enda, men jeg skal spise en deilig havregrøt 😀

35. Nevn en historisk person som interesserer deg? Uff… Her er det ikke så mye å hente dessverre. Jeg er mer fascinert av folk som lever nå hehe.

36. Hvilken radiostasjon var den siste du hørte på? Det tror jeg var P4 faktisk.

37. Vil du ha barn? Nei, ikke slik jeg ser på ting nå.

8. Kan du noen andre språk enn norsk? Kan kløne litt på engelsk, men det er dessverre det.

39. Sover du på en spesiell side? Ja, jeg liker å sove ut mot døren. Hvis ikke føler jeg meg innestengt og jeg liker å ha oversikt.

40. Foretrekker du havet eller basseng? Havet, 100%

41. Hva bruker du helst penger på? Opplevelser og veldig gjerne reise. Ellers er jeg svak for fine kjoler.

42. Eier du dyrebare smykker? Ikke så mange, men jeg har fått noen gaver så et par.

43. Hva er ditt favorittprogram på tv? Jeg elsker Sommerhytta og God morgen Norge!

44. Hva skal du gjøre i helgen? I helgen skal vi feire bursdagen til Morten med familie og så har jeg ikke noen store planer utover det.

45. Kan du stå på slalom? Jeg stod en del da jeg var yngre, både i vinterferien og med skolen. Nå har jeg ikke stått på mange år og blitt skikkelig pinglete så det spørs hvor bra det hadde gått. Det hadde i hvert fall gått veldig sakte.

 46. Hvordan imponerer man deg? Ved å være ekte! Fasade er det ekleste jeg vet om. Vær ekte, vær deg selv, stå for det du mener og gjør det du synes er viktig uansett om alle andre ikke er enig. Og hvis du tar feil, så innrøm at du tar feil og unnskyld deg. Da blir jeg imponert.

47. Hva slags ringelyd har du på mobilen? Den vanlige iphone-tonen.

48. Fortell en ting leserne dine antakelig ikke vet om deg? Jeg drev med veldig mye forskjellig som barn, blant annet så var jeg drillpike i korps og jeg gikk på husfliden hvor vi lærte å veve tepper, sy og strikke. Så var jeg sengevæter og det tok lang tid før jeg ble kvitt det 🙁 Synes det var så flaut og vi prøvde masse forskjellige behandlinger, men etter hvert fikk vi hjelp på sykehuset i Tønsberg og så gikk det over woho 🎉

49. Hva har du nærmest deg nå som er rødt? En julelue med et søtt reinsdyr på.

50. Er du sosial? Ja, men jeg trenger å være alene for å lade opp. Men jeg elsker å være sosial i settinger hvor jeg føler meg trygg og komfortabel!

4 kommentarer
    1. Hvis du ikke liker mange folkemengder osv hvorfor flytter dere til hovedstaten?❤️❤️ PS; gleeeeder meg til å se leiligheten😘

      1. Har på vekkerklokke 😀 Hihi. Legger meg forholdsvis tidlig og står som regel opp når vekkerklokken ringer. Hvis det er vanskelig kan jeg anbefale å velge en grusom lyd og legge den såpass langt unna at du MÅ stå opp for å hente den! En lampe på nattbordet som du kan skru på med en gang vekkerklokken ringer er også et godt tips <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg