50 SPØRSMÅL OG SVAR

1. Hvor gammel er du om 5 år? Da er jeg 30 år faktisk. Shit, tiden flyr og jeg blir brått veldig voksen. Orker ikke forholde meg til dette.

2. Hvem har du vært sammen med i minst to timer i dag? Morten

 3. Hvor høy er du? 168 cm

4. Hvilken film så du sist? Åå, hva heter den igjen da… Den ligger på Netflix, men hun fra Jane The Virgin og handler om et brudd. Den er ganske rar, men litt morsom og veldig trist. Jeg husker ikke hva den heter, så den hos en venninne.

5. Hvem ringte du sist? Pappa

6. Hvem ringte deg sist? Det varEmilie, en god venninne av meg

7. Hva stod det på den siste smsen du fikk? Det gjør vi! Tusen takk, hilser tilbake. Det var til PTen min, vi avtalte neste PT duo time med Morten og meg.

8. Foretrekker du å ringe eller sende sms?  Sende sms. Jeg hater å snakke i telefonen.

9. Hva er ditt favorittsted? Åh, vanskelig spørsmål. Jeg har blitt veldig glad i Barcelona, men jeg er også veldig glad i Hellas. Det diggeste som finnes må jo være å ligge på en solseng i varmen, ta et bad i saltvann og spise tzatziki, brød og gresk salat til lunsj så det får bli Hellas.

10. Hvilket sted foretrekker du minst? Stappfulle steder, for eksempel en buss i rushtiden, folkemengder

11. Når så du faren din sist? Det var 30. desember, dagen før vi reiste på hytta. Så sees vi nok om noen dager, vi må få gjort ferdig kjøkkenet hihi.

12. Hvilken øyenfarge har du? Blå

13. Hvilken julesang er din favoritt? Kurt Nilsen – Stjernesludd, Coldplay – Christmaslights

14. Er foreldrene dine gift eller skilt? Skilt

15. Når våknet du i dag? Ti på åtte. Jeg sov så dårlig fordi jeg var redd for å forsove meg til God morgen Norge. Jeg våknet sikkert fem, seks ganger og sjekket hvor mye klokken var haha.

16. Hvor tror du at du befinner deg om 10 år? Godt spørsmål! Jeg er i hvert fall fortsatt sammen med Morten, kanskje vi har kjøpt oss et hus som Trulte løper rundt i? Jeg håper jeg fortsatt driver bloggen og at det er jobben min. Jeg håper på å få reise mye, ha økonomisk stabilitet og leve et lykkelig liv.

7. Hva skremte deg om natten som barn? Masse, jeg har alltid vært litt redd. Jeg var aldri redd for monstre under senga og sånt, men heller for at noen skulle komme inn og rane oss, kidnappe meg, drepe meg eller at det skulle bli krig. Jeg pleide å ha mareritt om at det gikk en mann i gaten utenfor huset vårt og skøyt i lyktestolpene så lyset forsvant og det var starten på et terrorangrep…

18. Hvilket siste youtubeklipp fikk deg til å le? Hm… Jeg ser aldri på YouTube så jeg vet faktisk ikke. Det var sikkert en av våre videoer fordi det er omtrent de eneste jeg ser på, wopsi.

19. Hva er din beste egenskap? At jeg er rettferdig.

20. Hva er din verste egenskap? At jeg har gansje kort lunte og blir fort irritert.

21. Sover du med eller uten klær om natten? Nesten alltid uten.

22. Hvor mange puter har du i sengen? Fem! Jeg elsker puter.

23. Hva er det rareste du har spist? Kanskje askebrød? Det spiste jeg på en fancy restaurant i Kaunas. Jeg er aldri på fancy restauranter fordi jeg er så skeptisk til fancy mat, men det var ganske godt.

24. Har du stasjonær eller bærbar data? Bærbær, men jeg har litt lyst på en stor stasjonær til kontoret som man kan jobbe fra.

25. Foretrekker du sko, sokker eller barføtt? Barføtt!

26. Hva hører du på akkurat nå? Nå hører jeg på podcasten til Vita & Wanda. Jeg er tom for podcaster og begynte typ midt i deres så nå hører jeg fra starten. Elsker podden!

27. Hvilken iskrem er din favoritt? Kanskje Ben & Jerry’s Karamel Sutra?

28. Hvilken dessert er din favoritt? Det tror jeg må være en skikkelig god brownies med ordentlig god vaniljeis. Det er lite som slår akkurat det! Da kan jeg spise meg alt for mett…

29. Hva er den største premien du har vunnet? Jeg vant jo 500 000 kroner på Love Island med tanke på at det var jeg som stod igjen med pengekonvolutten, men så stod jeg igjen med 250 000 kroner da så blir vel egentlig det.

30. Liker du kaffe? Ja, det gjør jeg

31. Hva drikker du helst til frokost? Vann og kaffe

32. Hvem var din favorittlærer på vgs? Læreren jeg hadde i medie- og informasjonskunnskap! Hun var utrolig flink og engasjert, noe som gjorde det enda morsommere å lære.

33. Kan du spille poker? Nei… Jeg tror heller ikke jeg hadde gjort det særlig bra, jeg er så dårlig på å lyve haha. Jeg hadde ikke klart å lure en eneste person.

34. Hva har du spist i dag? Jeg spiste egg og noen potetbåter til frokost, vi hadde sykt dårlig tid. Så spiste jeg deilig avokado sandwich på Oslo Raw, en wrap fra Lett som jeg hadde med på toget og litt smågodt.

35. Nevn en historisk person som interesserer deg? Hehe, det var det da… Jeg er ikke veldig fascinert av noen historiske personer for å være helt ærlig, ikke som jeg kommer på nå i hvert fall.

36. Hvilken radiostasjon var den siste du hørte på? NRJ

37. Vil du ha barn? Nå tenker jeg at jeg ikke vil ha det, men det er jo noe som kan forandre seg når som helst. Kanskje jeg vil ha det om et år eller ti? Aner ikke, men nå tenker jeg nei.

8. Kan du noen andre språk enn norsk? Kan bare engelsk sånn helt ok, haha.

39. Sover du på en spesiell side? Ja, jeg liker å sove ut mot døren. Hvis ikke føler jeg meg innestengt.

40. Foretrekker du havet eller basseng? Havet.

41. Hva bruker du helst penger på? Opplevelser, gjerne reise og fine kjoler.

42. Eier du dyrebare smykker? Ikke så mange, men jeg har fått noen gaver så et par.

43. Hva er ditt favorittprogram på tv? God morgen Norge! Det er faktisk ikke tull. Av det som blir sendt på tv sånn som vanlig så er det nok det. Hvis vi tar med alle serier så må jeg også nevne Friends, elsker Friends over alt. Jeg kan se det igjen og igjen.

44. Hva skal du gjøre i helgen? Planene er ikke helt satt enda, men vi skal møte Laban igjen så Trulte og han kan leke. Så skal vi kanskje ha en datenight og det som er helt sikkert er at leiligheten skal shines. Det er litt kaos der nå og jeg blir helt dårlig av å tenke på det.

45. Kan du stå på slalom? Jeg stod en del da jeg var yngre, både i vinterferien og med skolen. Nå har jeg ikke stått på mange år, men etter et par runder i bakken kunne jeg vel klart meg ganske greit. Jeg har riktignok blitt litt mer pinglete siden den gang så det hadde antakeligvis gått ganske sakte.

 46. Hvordan imponerer man deg? Ved å være ekte! Fasade er det ekleste jeg vet om. Vær ekte, vær deg selv, stå for det du mener og gjør det du synes er viktig uansett om alle andre ikke er enig. Og hvis du tar feil, så innrøm at du tar feil og unnskyld deg. Da blir jeg imponert.

47. Hva slags ringelyd har du på mobilen? Den vanlige iphone-tonen.

48. Fortell en ting leserne dine antakelig ikke vet om deg? Wow, det er vanskelig å komme på noe man kan dele som ikke allerede er delt i løpet av mitt bloggliv. Jeg tror ikke jeg har fortalt at jeg helst ikke går på kumlokk og unngår de for alt det er verdt.

49. Hva har du nærmest deg nå som er rødt? Ingen verdens ting faktisk. Det er ikke noe rødt i sikte.

50. Er du sosial? Det kommer an på situasjonen og dagen. Jeg liker å ha alenetid, men jeg liker også veldig godt å være med folk jeg liker. Da jeg bodde i Oslo var jeg vel med venner nesten hver eneste dag.

4 kommentarer
    1. Kan du lage innlegg om tips til bedre selvtillit og tips til å være mer fokusert på seg selv og ikke hva alle andre tenker? Og tips til å kle seg?

      <33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg