5 TING JEG ØNSKER MEG TIL LEILIGHETEN

Reklame | annonselenker Homeroom & Nelly

Vi rakk å komme godt på plass i leiligheten før vi dro på juleferie, men det er fem ting jeg merker at leiligheten savner.

genser/kjole her

Et stort bilde til veggen bak spisebordet. Jeg vet ikke helt hva slags enda fordi jeg må få på plass spisebordet som skal være der permanent. Det vi har nå er bare midlertidig og det vi faktisk skal ha er rundt så jeg må vente og se. Det er så mye kule bilder å få tak i, men det må i hvert fall være stort fordi jeg tror jeg bare vil ha ett stort. Kanskje et maleri? Hmmmm, må kikke litt.

Sengegavl. Nå har vi landet på hvor vi ønsker å ha sengen, i hvert fall en god stund og da er det på tide med en sengegavl. Vi hadde aldri det i Kristiansand, men her tror jeg det blir veldig fint. Jeg vet ikke helt hvordan sengegavl jeg vil ha, men jeg tenker en ganske enkel og klassisk som kan fungere i mange år. Jeg har selvfølgelig beige i tankene, haha. I hvert fall en nøytral og fin farge som jeg ikke blir lei av med det første. Kanskje en slags hvitfarge? Jeg synes disse er veldig fine, heller mest mot 2 eller 5:

1 HER / 2 HER / 3 HER / 4 HER / 5 HER

Kontorpult. Soverommet blir jo et slags soverom/kontor/klesskap. Det er ganske stort der så vi har plass til mye og det må vi utnytte på en god måte. Vi tenker å sette inn en liten kontorpult, bare sånn at man kan trekke seg tilbake og jobbe hvis den andre har besøk eller er slitsom haha. Så er det ganske godt å sitte ved en kontorpult i en ordentlig stol. Så det må jeg lete etter og dette skal 100% være brukt. Det ligger så mye sånt ute og selv om det forsvinner fort dukker det stadig noe nytt opp igjen. Det eneste er at denne skal være ganske liten, men jeg tror det skal gå.

Garderobeskap. Drømmer enda om dette, haha. De kan liksom ikke komme fort nok, men det kommer til å koste nok så vi må selge bilen først og bruke de pengene på skapene. Allikevel er det lov å planlegge. Vi har målt opp og skal booke tegnetime, men jeg sitter og leker meg i planleggere hele tiden. Jeg vil egentlig ha det ganske enkelt så det blir mest mulig usynlig, men samtidig tenker jeg at det kan være kjekt med speil på et par av de så jeg kan spille inn hauls og sånn. Vi får se!

Nattbord. Jeg trenger et nattbord ved siden av sengen og bestilte faktisk dette i romjula. Det er ganske kjekt. Nå er det så mye vanskeligere å komme seg opp fordi jeg ikke får skrudd på lyset med en gang. Jeg trenger rett og slett et nattbord med en nattbordslampe. Så kan jeg få litt pynt inn på det rommet også, haha.

4 kommentarer
    1. Må bare tipse om noe angående senggavl. En venninne av meg kjøpte en brukt senggavl, (trenger ikke være fin) og kjøpte stoff å trakk den opp selv. Hun brukte stiftemaskin. Hun ville ha i teddy stoff. Finnes både i hvitt, beige o.s.v.
      Det kostet denne 300,- istedet for 3000,- Genialt! <3

      1. Jeg har sett på Finn, men alle jeg fant i Oslo var så sykt dyre 😅 De kostet liksom mer enn noen av de jeg fant nye på nett, haha. Men veldig godt tips! Kan jo sette på varsel på Finn i tilfelle noe dukker upp 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg