5 TING DRØMMELEILIGHETEN MÅ HA

Jeg tenkte å fortelle dere litt mer om drømmeleiligheten min. I hodet mitt kan jeg se den for meg. Stor, åpen, fine gulv, nytt og perfekt. Et sted hvor jeg føler meg hjemme i det jeg går inn døren og tenker at “her vil jeg bo”.

Jeg vet at vi finner den til slutt og jeg vet også at man kan endre mye etter hvert som man bor der. Når den er min så kan jeg jo gjøre hva jeg vil med den og det er litt digg. Jeg vil ha farger på veggene og masse bilder. Jeg skal gjøre den til min, men det er et par ting jeg vil skal være på plass før vi flytter inn.

Store vinduer. Jeg elsker stor vinduer og det har jeg gjort helt siden jeg var liten. Kanskje det er fordi vi bodde i et hus hvor stuen var dekt av store vinduer ut mot hagen og havet bak der igjen? Jeg vet ikke, men lys og utsikt er to ting jeg elsker! Store vinduer inn i et annet hus er ikke like kult, haha. Så store vinduer er et stort pluss!

Et fint kjøkken. Jeg er ganske merkelig her, men jeg føler at om kjøkkenet er stygt så er det skittent, haha. Det gir null mening, jeg vet. Uansett så vil jeg ha et fint kjøkken på plass når jeg flytter inn.

To soverom. Det må vi faktisk ha og det er begge to helt enige om. Det er utrolig kjekt med et gjesterom som også kan være et sted hvor vi oppbevarer ekstra klær. Kanskje en stor garderobe på rommet hadde vært fint? Eller et skrivebord så vi kan bruke det som kontor? To soverom er i alle fall et must.

Sentrumsnært. Jeg elsker å gå og hater å ta kollektivtransport fordi jeg har litt sosial angst hehe. Så hvis jeg finner noe i gåavstand til sentrum hadde jeg blitt overlykkelig, men jeg skjønner at dette punktet kanskje ikke blir innfridd.

Fint bad med varmekabler. Yes, hello. Jeg elsker bad. Elsker! Så et fint bad med varmekabler og stor dusj er noe sm hadde vært veldig greit å ha klart i en ny leilighet.

 

Fortell meg gjerne hva du vil ha i din drømmeleilighet?

 

7 kommentarer
    1. Hei fineste!❤️ Håper dere finner noe som innfrir deres ønsker!???? Tenk for 1 år siden da, da var det å få samboer det siste du trodde sikkert? Haha, gøy! Kan dere lage muck bang video forresten??? Stor god klem til skjønne deg! ❤️

        1. Det er en video av at dere spiser noe mat samtidig som dere prater/svarer på spørsmål eller lignende! Gøy det!😁 Klem❤️

    2. Bor selv i leilighet å det jeg aldrig kommer til å flytte til er hus/leilighet uten peis og vaskerom. Vaskerom er GULL, trenger ikke å være stort. 🙌🏼

    3. Bloggen din dukket opp på instagram, å hver gang jeg ser den så bare tenker jeg på hvor skjønn du er!
      Etter vi fikk se en annen side av deg på Love island så tenker jeg bare at du er helt seriøst en av de skjønneste jeg har sett! Stå på, fine!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg