5 MORSOMME TING SOM SKJER I OKTOBER

Reklame | annonselenke Nelly

BLAZER NA-KD – GENSER HER – SKJØRT ELLA & IL – SKO PAVEMENT

🥐 Paris. Wohooo! Endelig får jeg Paris-turen jeg har mast om i en måned eller to. Det ble ganske enkelt å få med Morten da kjøkkenet ble forsinket i to uker og jeg fant veldig rimelige billetter hos Flyr. Det ble rett og slett fire netter i Paris, det! Vi reiser neste uke og jeg gleder meg så mye. Jeg er selvfølgelig i gang med å finne restauranter vi kan booke bord på, sjekke bildespots og planlegge antrekk. Herregud, som jeg gleder meg!

🎂 Bursdag. Jeg har bursdag i oktober. 26. oktober for å være nøyaktig. Hele 26 27 år gammel blir jeg! Må alltid tenke over hvor gammel jeg faktisk blir så klarte å skrive 26 først. Håpløst. Vel, vel. Nå har jeg ingen store planer for den bursdagen. Har ikke vært helt gira på det så langt, men det kommer seg vel når det begynner å nærme seg.

📱Starte i ny jobb. Ja, dere! Jeg har fått meg ny jobb. For dere som ikke hører på podcasten min (Parprat med Morten og Andrea) så er det kanskje en liten overraskelse. Jeg kom tilfeldigvis over en stilling på Instagram og tenkte “det hadde vært moro”, så jeg søkte og jaggu endte jeg opp med en jobb som ansvarlig for sosiale medier. Det er så moro og det er for et firma som jeg digger, noe som gjør det enda bedre. Jeg gleder meg skikkelig til å komme i gang og håper virkelig det blir en perfekt match.

🛠 Kjøkkenoppussing. Morsom og morsom, haha. Det blir i alle fall morsomt når det er ferdig! Kjøkkenet ble forsinket i et par uker, men når det endelig kommer og blir ferdig… Da skal det feires. Det kommer til å bli så sykt fint!

🎉 Jobb-events. Det skjer mye gøy i jobbsammenheng denne måneden. Først er det Vixen som alltid er spennende. Det er uansett morsomt å kle seg opp litt og være litt ekstra fin! Nelly skal ha en morsom greie i Oslo som jeg gleder meg til og så er det også mange flere spennende events.

Så det var litt om min oktober! Denne måneden blir veldig spennende 💕

0 kommentarer

Siste innlegg