44 SERIETIPS – LESERNES FAVORITTER

Jeg var litt tom for serier for en stund siden og ba dere om tips. Dere leverte som alltid og jeg bestemte meg rett og slett for å dele deres tips igjen! Er det en ting jeg elsker så er det film- og serietips. Her får dere hele 44 serietips fra mine fantastiske følgere, flere av de er også mine favoritter.

NRKTV

Normal People

Operasjon Playa

DNA (fantastisk bra)

The bold type (en av mine favoritter også, elsker den)

Fartsblind

Før vi dør

EXIT (denne MÅ dere se)

Side om side (så koselig)

A place to call home

Unge lovende (sesong 1 er fantastisk)

 

Viaplay

Blindspot

Unforgettable

Vår tid er nå

Lethal Weapon

 

Netflix

Queen of south

Pretty Little Liars

Dynastiet (elsker denne)

What if

Homeland (fantastisk bra)

Papirhuset

You

Kalifat (okei, denne er sykt interessant)

The 100

Dirty John (creepy, se både dokumentaren og fiksjonsserien)

 

TV2 Sumo

Hamilton

Grand Hotel (Jaaaa, denne er bra)

A million little things (en av de beste seriene jeg har sett i mitt liv)

Station 19 (en favoritt her også)

Grey’s Anatomy (gammel klassiker)

Heksejakt (MÅ sees)

Hjerteslag

The Rookie (favoritt for øyeblikket)

 

HBO

Doom Patrol

Game of Thrones (tro meg, det er verdt det)

All American

Usikker på hvor du kan se disse…

Chicago Fire

Frikjent (sååå spennende)

Ozark

Trust me

Safe

Lost

The Fosters (herregud, har bare sett en sesong, men elsket den)

Blacklist

Castle

17 kommentarer
    1. For et fint innlegg, mange gullkorn der 🙂 Jeg har noen tips til:

      TV2 Sumo:

      The Good Doctor – En av mine absolutte favorittserier noen sinne, hands down <3
      Hjerteslag – En så utrolig fin serie, denne er et must!
      Sykepleierskolen – En veldig fin og koselig dansk dramaserie.

      Netflix:

      Atypical – Også en av mine absolutte favoritter, denne må du/dere bare se <3

      NRK:

      Skitten snø – Jeg sier bare OH MY GOD, denne var så spennende og ekkel! Utrolig bra serie.
      Blank – Veldig koselig og fin serie, med ulike personer/hovedroller i begge sesongene.
      Lovleg – Også en veldig fin serie, som dessverre bare ble med to sesonger.
      Eagles – Svensk dramaserie som også er veldig god.

      Så har vi akkurat begynt å se på Maskineriet på Viaplay, og begynte dessuten på White Lines på Netflix en tid tilbake.

      Tusen takk for en kjempefin og inspirerende blogg, ønsker deg en fin dag og uke <3

    2. Anbefal Black Mirror til absolutt alle, e på en måte et bilde av samfunnet satt veldig på spissen! Ulik historie i hver episode, men omtrent alle episodan e enten veldig interessant, artig, spennanes eller fascineranes! (Utenom den episoden i svart-hvitt hehe) Det e mye bedre enn det høres ut som!!

    3. Jeg ser at du likte DNA veldig godt, og jeg er helt enig. Da er jeg sikker på at du også vil like The missing på Tv2 Sumo. Helt fantastisk! Handler også om barn som forsvinner.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg