40 SERIETIPS TIL DENNE REGNVÆRSDAGEN

Reklame | annonselenker Ellos

GENSER HER – BUKSE HER

God søndag, dere! Her i sør er det skikkelig drittvær. Regnet øser ned og det skal visst gjøre det en god stund. Vi skulle egentlig kjøre hjem i dag, men utsetter til i morgen og det betyr… Seriemaraton! Jeg tenkte at det kanskje er flere som meg der ute, som alltid glemmer serietipsene jeg får og blir sittende foran tv-en i evigheter mens jeg blar meg gjennom alt som finnes. Derfor har jeg laget en oppdatert lite med 35 seriefavoritter og hvor dere kan streame de!

NRKTV

Side om side

Den nye dyrlegen

Unge lovende

Nobel

DNA

Den tynne blå linjen

Atlantic crossing

EXIT

Livstid

 

NETFLIX

Ginny & Georgia

The Bold Type

Pretty Little Liars

Dynastiet

Homeland

Papirhuset

Kalifat

Dirty John

TV2 SUMO

Schitt’s Creek

Younger

Mellom oss

Tynn is

Grand Hotel

A million little things

Station 19

Grey’s Anatomy

Heksejakt

The Rookie

Godfather of Harlem

Frikjent

 

All American (hbo)

Game of Thrones (hbo)

Your Honor (hbo)

Sex and the city (hbo)

Friends (hbo)

The Fosters (Viaplay)

Wahlgrens Värld (discovery+)

Neste sommer (discovery+)

Hvite Gutter (discovery+)

Basic Bitch (discovery+)

Aldri voksen (discovery+) 

 

0 kommentarer

Siste innlegg